سروش و شیری فیکس، ترابی روی نیمکت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سروش و شیری قطعا از هفته شانزدهم در پرسپولیس فیکس خواهند بود اما ترابی به خاطر محرومیت، چنین شانسی را از دست داده است.

سروش و شیری فیکس، ترابی روی نیمکت

خریدهای پرسپولیس آنقدر مورد اعتماد برانکو هستند که از هفته اول نیم فصل دوم در ترکیب اصلی ببینیم شان اما شرایط، به همه آنها اجازه فیکس شدن نمی دهد. مثلا مهدی ترابی محروم است و به این دلیل شانس همراهی پرسپولیس در بازی هفته شانزدهم را از دست داده است.

او در دقیقه 80 بازی هفته دوم برابر پیکان، دقیقه 64 بازی هفته پنجم مقابل پارس جنوبی، دقیقه 28 بازی هفته نهم با استقلال و دقیقه 61 بازی هفته پانزدهم برابر صنعت نفت کارت زرد گرفت و به خاطر چهار کارته شدن، از نخستین بازی نیم فصل دوم پرسپولیس مقابل پدیده محروم شد وگرنه بعید بود برانکو بر توانایی هایش چشم ببندد و روی نیمکت بنشاندش.

مهدی شیری اما به عنوان بازیکن فیکس کارش را در پرسپولیس شروع خواهد نمود. پرسپولیس بعد از مصدومیت حسین ماهینی ، مدافع راست نداشته و آنقدر دستش خالی بود که حتی نمی توانست شجاع خلیل زاده را که ذاتا یک مدافع است و بارها در دفاع راست بازی نموده، جایگزین کند. برای همین سیامک نعمتی و آدام همتی را از خط هافبک به عقب می آورد تا جای خالی ماهینی را پر نمایند.

حالا اما پرسپولیس مهدی شیری به عنوان یکی از آماده ترین مدافعان راست لیگ برتر به پرسپولیس آمده و می توان از حالا یقین داشت که او در هفته شانزدهم به عنوان بازیکن اصلی به میدان خواهد رفت.

درباره بازی کردن سروش رفیعی هم باید مطمئن باشیم. بازیکنی که برانکو اعتقاد ویژه ای به او دارد و دو فصل قبل که جذبش کرد، بعد از تنها سه چهار روز تمرین با تیم سروش در ترکیب اصلی قرار داد. پس عجیب نیست اگر تصور کنیم بعد از سه ماه تمرین با پرسپولیس، بازیکن محبوب برانکو در نخستین بازی نیم فصل دوم به میدان می رود. مهدی شریفی هم برای بازی کردن باید به نیمکت نشینی منشا امیدوار باشد.

2 - 270

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3331

به "سروش و شیری فیکس، ترابی روی نیمکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش و شیری فیکس، ترابی روی نیمکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید