سرپرست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی منصوب شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور حکمی سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی را منصوب کرد.

سرپرست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی منصوب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور حکمی، علیرضا شمشیری را به عنوان سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای علیرضا شمشیری

عضو محترم هیأت علمی واحد تهران مرکزی

با سلام و ادب

با توجه به مراتب تعهد و سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره گیری شایسته از ظرفیت ها و توانمندی های موجود و بالقوه و سرمایه های انسانی دانشکده به گونه ای برنامه ریزی نمایید که منتج به تحقق مأموریت های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده شود. ایجاد زمینه های ارتباطی مناسب استاد و دانشجو، هماهنگی و همکاری مؤثر با حوزه های ستادی و بسترسازی مناسب در جهت ارتقای ارزش های دینی و انقلابی در مجموعه کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان گرامی از اهم وظایف تعریف شده جنابعالی می باشد.

امیدوارم با توکل به خداوند قادر و متعال، در انجام امور محوله پیروز باشید.

سیدمحمودرضا آقامیری

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی

آقامیری در نامه ای جداگانه، از کوشش ها و زحمات جلیل مالکی عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و رئیس سابق این دانشکده، در مدت ریاست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی تقدیر و برای وی آرزوی پیروزیت کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 3 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34878

به "سرپرست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید