سومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی آذربایجان غربی امروز افتتاح می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، از برگزاری سومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی آذربایجان غربی در منطقه آزاد تجاری مالی ماکو اطلاع داد.

سومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی آذربایجان غربی امروز افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی این استان گفت: سومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی آذربایجان غربی در شهرستان ماکو، از 5 تا 9 آذرماه برگزار می گردد.

او اضافه نمود: این نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان منطقه ازاد تجاری- مالی ماکو در محل سالن نمایشگاه های این شهرستان برگزار می گردد.

جباری توضیح داد: در این نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل ، زنجان ، همدان ، کردستان و آذربایجان غربی حضور خواهند داشت و برای آنها 90 غرفه در نظر کرفته شده است .

او اضافه نمود: هنرمندان این استان نیز با در اختیار داشتن 40 غرفه حضور فعال و چشمگیری خواهند داشت.

جباری گفت: محصولات این نمایشگاه شامل رشته های محتلف و متنوع بومی صنایع دستی استانهای مذکور خواهد بود که با قیمت مناسب در معرض عرضه و فروش برای علاقمندان قرار داده خواهد شد.

او ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی بوده و با توجه به مرزی بودن این شهرستان پیش بینی می گردد استقبال از این نمایشگاه در سطح بسیار مطلوبی صورت گیرد.

شهرستان ماکو در شمال استان آذربایجان غربی قرار گرفته است و پایانه مرزی بازرگان ان یکی از پرترددترین پایانه های مرزی کشور به شمار می آید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11668

به "سومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی آذربایجان غربی امروز افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی آذربایجان غربی امروز افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید