شالگردن، رمان دوقلو به نمایشگاه کتاب می آورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، در این رمان دوقلو، داستانی در مرز آغاز می گردد و در روزنه به سرانجام می رسد. در آغاز رمان مرز ما شاهد توسعه یک بیماری واگیردار هستیم، یک بیماری که بشریت را تهدید می نماید و قرار است جهان را به سرانجام برساند. منشأ این بیماری، اپیدمی و درمانش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. قهرمان ما، یک نفر نیست، بلکه مجموع کسانی هستند که برای بهتر شدن مفهوم زندگی کوشش می نمایند.

شالگردن، رمان دوقلو به نمایشگاه کتاب می آورد

در انتهای کتاب مرز شاهد آن هستیم که بیماری کشنده و واگیرداری کل ایالات متحده را در برگرفته وهیچ راه نجاتی جز پیشگیری و ایمن سازی با واکسن وجود ندارد؛ پس تا آن روز مردم باید در قرنطینه به سر ببرند و از دستکش و ماسک استفاده نمایند.

نوح که با شنیدن اسمش به یاد کشتی ساختن و نجات بشر می افتیم، اینجا دست به کار شده و با ساختن پناهگاه بی نظیری، چندین نفر را از مرگ و بیماری نجات می دهد تا اگر جهان بر اثر بیماری از بین رفت، نسل بشر منقرض نگردد.

شش ماه، قهرمانان در زیرزمینی بزرگ و مدرن زندگی می نمایند و در انتظار باز شدن درهای پناهگاه و روبرو شدن با جهانی جدیدی هستند که نمی دانند چگونه خواهد بود.

رمان روزنه نیز از پناهگاه آغاز می گردد و اتفاقات شش ماه را خلاصه می نماید، دردها، رنج ها، دوستی ها، عشق ها و مصیبت ها را به تصویر می کشد و به ما نشان می دهد که انسان در شرایط سخت ممکن است به چه موجودی بدل گردد. درهای پناهگاه باز می شوند، اما نجات یافتگان ما نمی دانند با چه مشکلاتی قرار است دست و پنجه نرم نمایند.

این رمان مجذوب کننده دوقلو را روشنک آرامش ترجمه نموده و از تازه های نشر شالگردن در نمایشگاه کتاب 1402 است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 88508

به "شالگردن، رمان دوقلو به نمایشگاه کتاب می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شالگردن، رمان دوقلو به نمایشگاه کتاب می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید