شام آخر کلوپ و لیورپول در آنفیلد صرف می گردد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان در دیداری که حکم مرگ و زندگی دارد به دیدار ناپولی خواهد رفت.

شام آخر کلوپ و لیورپول در آنفیلد صرف می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، هفته پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری هشت مسابقه شروع خواهد شد و تکلیف چند تیم صعود کننده دیگر به مرحله یک هشتم نهایی تعیین می گردد.

گروه A

بروخه - اتلتیکومادرید

موناکو - دورتموند

تکلیف دو تیم صعود کننده از این گروه به مرحله بعد تعیین شده است. دورتموند و اتلتیکو برای سرگروهی رقابت خواهند کرد. حتی صعود بروخه به لیگ اروپا و حذف موناکو قطعی شده است. البته کار تیم مادریدی برای سرگروهی راحت است و باید برابر بروخه به میدان برود. کاوه رضایی می تواند در این دیدار برای تیمش به میدان برود.

گروه B

بارسلونا - تاتنهام

اینتر - آیندهوون

از این گروه صدرنشینی بارسلونا قطعی شده است و طرفداران اینتر از این می ترسند که بارسایی ها با تمام توان خودشان برابر تاتنهام به میدان نروند. اینتر و تاتنهام جدال سختی برای دوم شدن در این گروه دارند. هر دو تیم هفت امتیازی هستند. اینتر برای صعود احتیاج به کسب برد دارد و در صورتی با یک تساوی می تواند راهی مرحله بعد گردد که بارسلونا موفق به شکست تیم پوچتینو گردد.

گروه C

لیورپول - ناپولی

ستاره سرخ - پاری سن ژرمن

همه نگاه ها در این شب به آنفیلد و بلگراد دوخته شده است. نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان باید در خانه برابر تیم کارلو آنچلوتی دیدار کند. لیورپول با مساوی حذف می گردد و برای صعود احتیاج به برد دارد. کار کلوپ در این دیدار سخت است چون ناپولی در دیدارهای خارج از خانه دو مساوی به دست آورده است. تساوی بدون گل برابر ستاره سرخ و تساوی 2 بر 2 برابر پاری سن ژرمن برای این تیم ثبت شده است.

در دیگر دیدار پاری سن ژرمن به بلگراد خواهد رفت و برابر تیم حذف شده ستاره سرخ قرار می گیرد. دیدار این هفته شاگردان توخل در لیگ فرانسه به دلیل ناآرامی های پاریس لغو شد و این تیم با استراحت به استقبال مسابقه خواهد رفت.

گروه D

گالاتاسرای - پورتو

شالکه - لوکوموتیو

صعود دو تیم پورتو و شالکه از این گروه قطعی شده و صدرنشینی پورتو نیز مسجل شده است. تنها حساسیت شب آخر این گروه، رقابت دو تیم لوکوموتیو مسکو 3 و گالاتاسرای 4 امتیازی برای حضور در لیگ اروپاست. از بین این دو تیم، یک تیم حذف می گردد و یک تیم نیز به لیگ اروپا خواهد رفت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3016

به "شام آخر کلوپ و لیورپول در آنفیلد صرف می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شام آخر کلوپ و لیورپول در آنفیلد صرف می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید