شبکه فن بازار ملی ایران احتیاج های فناورانه تهران را تامین می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شبکه فن بازار ملی ایران به یاری بروکرها، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها احتیاج های فناورانه تهران را تامین می نماید.

شبکه فن بازار ملی ایران احتیاج های فناورانه تهران را تامین می نماید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کلان شهر تهران برای قرار دریافت در تراز دنیا شهرها، باید همیشه برای احتیاج های مدرن شهری پاسخ های فناورانه بیابد. به همین دلیل شبکه فن بازار ملی ایران وابسته به معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری با همکاری مرکز تهران هوشمند، رویدادی برگزار کرد تا در بطن آن، احتیاج های فناورانه شهرداری تهران مورد واکاوی قرارگیرد.

در این رویداد که در روز اول از هفته تهران هوشمند در محل کارخانه نوآوری آزادی برگزار گردید، مسئولین مختلفی از نهاد های وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران و دیگر دستگاه های زیربط حضور داشتند.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نشست، ضمن ارائه شرحاتی در خصوص بروکر های فناوری به تبیین نقش آن ها در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور پرداخت و بر لزوم همکاری و تعامل شرکت های دانش بنیان و فناور با بروکر های مورد تایید شبکه ملی فن بازار تاکید نمود.

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران در ادامه گفت: بروکر های فناور می توانند به عنوان امین و بلد راه در کنار این شرکت ها حضور داشته باشند و در موضوعاتی مانند: جذب سرمایه گذار، بازاریابی و همچنین به عنوان مشاور، یاری شایانی به شرکت های دانش بنیان و فناور ارائه دهند.

در ادامه این رخداد، سه احتیاج از احتیاج های فناورانه شهرداری تهران، توسط مدیران بخش ها و زیر مجموعه های مختلف شهرداری تهران برای حاضران شرح داده شد. این مدیران اظهار کردند که از شرکت ها و فعالین عضو زیست بوم فناوری و نوآوری کشور انتظار دارند که با توجه به امکانات موجود، برای این احتیاجها، پاسخ های فناورانه بیابند.

احتیاج های فناورانه پاسخ های نوآورانه

همچنین رئیس فاوای شهرداری تهران با اشاره به ترسیم تقشه راه تهران هوشمند و تاکید بر نقش نوآوری در این جهت گفت: برای ادامه و توسعه این برنامه بر ظرفیت ها و توان فناورانه موجود تکیه داریم و برگزاری سلسله رویداد های تهران نوآور، می تواند بخشی از برنامه ای عملیاتی برای تحقق این اهداف فناورانه باشد.

فرجود، مدیر عامل سازمان فاوا در ادامه گفت: این رویداد تمرینی است برای شهرداری تهران تا به تدریج یاد بگیریم چگونه به عنوان یک نهاد عمومی، مسائل شهری را با یاری سایر بخش ها و ظرفیت های موجود حل نماید.

در بخش پایانی این رویداد، مدیران و مسئولین حاضر در نشست، در پنلی مشترک به سوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند. برگزاری جلسه B2B برای ایجاد هم رسانی بیشتر میان هر دو بخش عرضه و تقاضا، بخشی دیگر از برنامه های جنبی این نشست بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18486

به "شبکه فن بازار ملی ایران احتیاج های فناورانه تهران را تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه فن بازار ملی ایران احتیاج های فناورانه تهران را تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید