شهروندان دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/لرستان رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: شهروندان دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند.

شهروندان دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند

دکتر محمد کاکاوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از 2 هزار و 800 بیمار خاص، سرطانی، دیالیزی، کارتن خواب و... در سطح شهرستان وجود دارد.

وی شرح داد: به زودی کیت حفاظتی رایگان بین این افراد توزیع و اهدا خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: با همکاری فرمانداری قرار شده که در روستاها به هیچ مسافزی خانه اجاره داده نشود.

کاکاوند با اشاره به زمان واگیری کرونا ویروس، اضافه کرد: احتمالا تا فروردین ماه درگیر ویروس کرونا باشیم که در این راستا به مردم توصیه می کنیم دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند و عید دیدنی را از طریق تلفن و فضای مجازی انجام دهند.

وی اضافه کرد: هچنین در این راستا برای پیشگیری از کرونا ویروس تالارها، رستوران ها، قلیانسراها و ... را تعطیل و فعالیت آنها را ممنوع اعلام کرده ایم و با افراد متخلف برخورد می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد همچنین با اشاره به نانوایی ها، بیان نمود: کلیه خبازی های موظف شده اند که فردی را جداگانه به عنوان فروشنده به کار بگیرند تا از تماس مستقیم مردم با عوامل نانوایی ها جلوگیری شود.

کاکاوند ادامه داد: مردم برای علائم سرماخوردگی به بیمارستان ها مراجعه نکنند در منزل بمانند از خودشان مراقبت کنند فقط در صورت داشتن علائمی مانند؛ بدن درد، تب، سرفه خشک و تنگی نفس به دکتر مراجعه کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24053

به "شهروندان دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید