ضرورت آموزش موضوعات پدافندغیرعامل در مدارس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/گیلان معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: با توجه به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت سطوح مختلف سنی، باید موضوعات مربوط به پدافند غیرعامل در مدارس آموزش داده گردد.

ضرورت آموزش موضوعات پدافندغیرعامل در مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه ads استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمود قاسم نژاد امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار گردید، گفت: در آب، برق و گاز مدارس مواردی را مشاهده کردیم که بیشترین هزینه ها مربوط به قبل از ستاد اسکان فرهنگیان است، لذا باید مدیران را مکلف کنید که همزمان با اجرای ستاد، هزینه ها را اعلام نمایند و از محل درآمد ستاد پرداخت نمایند.

وی اعلام کرد: مدرسه ای با سوله در پشت سد آیت اله بهجت ساخته شده که اکنون در آن مکان قابلیت استفاده ندارد لذا می توان از محل مذکور به جایی که کارایی دارد، انتقال داده گردد.

قاسم نژاد گفت: با توجه به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت سطوح مختلف سنی، عضویت آموزش و پرورش در پدافند غیرعامل به زودی ابلاغ می گردد تا موضوعات مربوط به پدافند غیرعامل را در مدارس آموزش دهند.

نادر دنیا آرای در ادامه جلسه اظهار کرد: بیست ودومین جشنواره خیرین مدرسه ساز با رویکرد فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز در 22 خرداد ماه سال آینده برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد: گسترش فرهنگ مشارکت مردم در عرصه مدرسه سازی، شناسایی و تکریم خیرین مدرسه ساز از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است .

وی با اشاره به افتتاح پروژه های خیرساز در ایام الله دهه فجر، توضیح داد: در دهه فجر سال جاری 206 پروژه خیرساز با 198 کلاس درس افتتاح می گردد.

دنیا آرای اعلام کرد: طرح نماد سال جاری برای سومین سال پیاپی در 669 مدرسه استان در 10 شهرستان با هدف کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی دانش آموزان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه فضای دانشگاه فرهنگیان در گیلان ضعیف است، توضیح داد: در گیلان 1600 دانشجومعلم دختر و پسر داریم، با توجه به افزایش جذب دانشجو معلمان در سال آینده این آمار افزایش می یابد، پیشنهاد می گردد از فضای مدرسه شبانه روزی کشاورزی برای برگزاری دوره های آموزشی دانشگاه فرهنگیان استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20515

به "ضرورت آموزش موضوعات پدافندغیرعامل در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت آموزش موضوعات پدافندغیرعامل در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید