ظریف با رئیس جمهور سنگال دیدار کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات سنگالی، با رئیس جمهور این کشور نیز دیدار و تبادل نظر کرد.

ظریف با رئیس جمهور سنگال دیدار کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات ارشد سنگال، عصر روز پنج شنبه به وقت محلی با ماکی سال رئیس جمهور سنگال دیدار و در مورد مهمترین مسائل روابط دو جانبه و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی مصاحبه و گفتگو کرد. در این این دیدار طرفین بر عزم دولتهای خود برای گسترش روابط دو جانبه در تمامی حوزه ها تاکید کردند.

سنگال آخرین مقصد سفر دو هفته ای ظریف به قاره های آمریکا و آفریقا بود. وی پس از سرانجام دیدارهای خود با مقامات سنگالی، در پیامی توئیتری نوشت: پس از حضور در سازمان ملل و قاره آمریکا، در چهارمین مقصد سفر در داکار در سنگال، با رئیس جمهور ماکی سال، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس مذاکرات مهمی درباره روابط دوجانبه انجام شد و بر ارزش زیادی که ما برای روابط با آفریقا قائلیم، تاکید کردم.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10369

به "ظریف با رئیس جمهور سنگال دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف با رئیس جمهور سنگال دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید