علی حسینی: از کجا تشخیص داده اند سعید می خواهد خداحافظی کند؟، او به دعوت رئیس فدراسیون آذربایجان به باکو رفته است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی سازنده وزنه برداری گفت: بعضی ها از کجا تشخیص داده اند که سعید علی حسینی می خواهد خداحافظی کند؟ او هیچ حرفی در این خصوص نزده و تصمیمی هم نگرفته است.

علی حسینی: از کجا تشخیص داده اند سعید می خواهد خداحافظی کند؟، او به دعوت رئیس فدراسیون آذربایجان به باکو رفته است

عزیز علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دلیل غیبت پسرش در اردوی اخیر تیم ملی وزنه برداری گفت: سعید اصلا ایران نیست که بخواهد به اردو برود. او به دعوت رئیس فدراسیون وزنه برداری آذربایجان که یکی از دوستانش هست، به باکو رفته و تا یک هفته دیگر هم به کشور برمی گردد. او را برای مراسمی به آذربایجان دعوت کردند و چون دوستانی آنجا داشت، به باکو رفت.

وی در مورد اینکه آیا سعید علی حسینی تصمیمی برای کناره گیری از دنیای قهرمانی دارد، تاکید نمود: نه، بعید می دانم. او 10 روز به باکو رفته، قبل از سفرش هم چنین صحبتی با من نداشت که می خواهد خداحافظی کند. ان شاءالله که وزنه می زند.

علی حسینی در واکنش به آنهایی که غیبت این وزنه بردار دسته فوق سنگین را به منزله خداحافظی اش تلقی نموده اند، گفت: آنها از کجا تشخیص داده اند که سعید می خواهد خداحافظی کند؟ او هیچ حرفی در این خصوص نزده و تصمیمی نگرفته است.

این مربی اردبیلی در مورد اینکه کادرفنی تیم ملی اعلام نموده غیبت سعید علی حسینی در اردو هماهنگ نشده و غیرموجه است، توضیح داد: زمانی که سعید به باکو رفت هیچ خبری از تشکیل اردو نبود و نمی دانست قرار است اردو تشکیل گردد. به همین خاطر سفرش را هماهنگ نکرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3948

به "علی حسینی: از کجا تشخیص داده اند سعید می خواهد خداحافظی کند؟، او به دعوت رئیس فدراسیون آذربایجان به باکو رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی حسینی: از کجا تشخیص داده اند سعید می خواهد خداحافظی کند؟، او به دعوت رئیس فدراسیون آذربایجان به باکو رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید