فارس من، اپلیکیشن همراه بر روی یکی از رسانه های فضای مجازی می تواند جلوی شیوع کرونا را بگیرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو نخستین کمیته علمی کنفرانس علوم شناختی و رسانه گفت: نصب یک اپلیکیشن همراه یا تکمیلی بر روی یکی از رسانه های مجازی می تواند جلوی شیوع کرونا را بگیرد.

فارس من، اپلیکیشن همراه بر روی یکی از رسانه های فضای مجازی می تواند جلوی شیوع کرونا را بگیرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع محقق در زمینه هوش مصنوعی را حمایت کنید را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

محمد رضا بیگدلی عضو نخستین کمیته علمی کنفرانس علوم شناختی و رسانه خبرنگاران در این رابطه گفت: با استفاده از اینترنت اشیاء، اشیاء را به اینترنت وصل می نمایند. به وسیله اینترنت هشدارهایی در خصوص بعضی از وسایل از لامپ روشنایی گرفته تا اطلاعات یا موادی که داخل یخچال است از جمله خاموش یا روشن بودن یخچال و اینکه درجه آن چه اندازه است و انقضای موادی که داخل آن است چگونه است را برای ما ارسال می نماید. یعنی سنسورهایی در یخچال گذاشته می گردد که اطلاعات را از اینترنت به شخص می دهد و افکتورهاییاجرا نماینده هم روشن است که شخص می تواند آن را خاموش یا روشن کند با دمای فریزر را بالا و پایین کند که به اینها اصطلاحا اینترنت اشیاء می گویند.

بیگدلی در ادامه در پاسخ به این سوال که اینترنت اشیاء چه یاریی به محققین هوش مصنوعی می تواند داشته باشد، گفت: اینترنت اشیاء در فراوری محصول می تواند نقش داشته باشد، به عنوان مثال برنامه هایی در کامپیوتر آغاز می گردد اگر برنامه ایرادی پیدا کند از فردی که با کامپیوتر کار می نماید پرسیده می گردد که پیغام ایراد را به مرکز کنترل ارسال کنم یا خیر؟ اگر بنویسد ارسال کن فرد پیغام را می فرستد و اصلاحیه می آید یا به صورت اتوماتیک اگر اینترنت داشته باشد برنامه اصلاح و دوباره اجرا می گردد، بدون اینکه مسئله ای برای آن پیش بیاید. همچنین می تواند به فروشنده ها بگوید یخچال فریزرها، تلویزیون و لامپ هایی که فراوری کردند قبل از تاریخ انقضاء خراب شدند. اینها از جمله یاری هایی است که اینترنت اشیاء می تواند برای محققین هوش مصنوعی در پی داشته باشد.

نصب اپلیکیشن همراه بر روی یکی از رسانه های مجازی جلوی شیوع کرونا را می گیرد

وی در رابطه با نقش رسانه و علوم شناختی بر کرونا گفت: رسانه می تواند بسیاری از کارها را در این رابطه انجام دهد، نصب یک اپلیکیشن همراه یا تکمیلی بر روی یکی از رسانه های مجازی خیلی یاری نماینده است و می تواند جلوی شیوع کرونا را بگیرد.

بیگدلی اضافه کرد: برنامه ساده رسانه ای مانند واتساپ را در نظر بگیرید و تصور کنید که یک برنامه پشتیبان در آن وجود داشته باشد که نتایج آزمایشات کرونا را به افراد نشان دهد. دولت به وسیله سیستم های اینترنتی خود که مدیریت می نماید نتیجه مخاطبینی که شما دارید را با گذاشتن علامتی در کنار آن نشان می دهد و باعث می گردد مردم به شکل هوشمند با مراقبت های خاص به آن فرد و خانواده وی نزدیک شوند.

عضو کمیته علمی نخستین کنفرانس علوم شناختی و رسانه تاکید نمود: رسانه با ارسال اطلاعات به مخاطبین، فردی که کرونای وی مثبت است را با رنگ قرمز و آنهایی که به این فرد نزدیک هستند را با رنگ دیگری نشان دهد و به این شکل خیلی از افراد می توانند به شکل مجازی با افرادی که کرونای آنها مثبت است آشنا و ارتباط بگیرند. از لحاظ زمانی هم می تواند برای آن وقت بگذارد که چه زمانی کرونای فرد مثبت و چه زمانی کرونای وی منفی شده است تا رنگ آن را تغییر دهند و بگویند که ناقل این ویروس است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29973

به "فارس من، اپلیکیشن همراه بر روی یکی از رسانه های فضای مجازی می تواند جلوی شیوع کرونا را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، اپلیکیشن همراه بر روی یکی از رسانه های فضای مجازی می تواند جلوی شیوع کرونا را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید