فراخوان نخستین جشنواره ادبی نهال منتشر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرهنگسرای مهر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فراخوان نخستین جشنواره ادبی شعر نهال را با نگاه ویژه به شعر انقلاب منتشر کرد.

فراخوان نخستین جشنواره ادبی نهال منتشر شد

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای مهر، سعید رنجبریان مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 و رئیس فرهنگسرای مهر گفت: جشنواره شعر نهال با هدف ایجاد انگیزه برای شاعرانی که تازه قدم در عرصه ادبی نهاده اند برگزار می گردد تا از جوانانی که با وجود داشتن استعداد و توانایی پیروز به چاپ آثارشان نشده اند حمایت کند. این جشنواره ضمن شناسایی و جذب استعدادهای ادبی و چاپ آثار شاعران برگزیده، امکان تبادل اندیشه و تجربه های شاعران جوان را فراهم می سازد.

جشنواره شعر نهال در دو بخش اصلی برگزار می گردد؛ بخش اول شاعرانی که تاکنون دفتر شعر منتشر نکرده اند و بخش دوم ویژه برگزیدگانی است که اشعاری متناسب با اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی ایران از جمله معنویت، ایثار، وحدت و ساده زیستی سروده باشند.

جشنواره شعر نهال با مشارکت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انتشارات نظری برگزار می گردد و علاقه مندان تا 18 اردیبهشت 98 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند. داوری آثار را حامد عسگری، ابراهیم اسماعیلی اراضی، غلامرضا طریقی و ارمغان بهداروند بر عهده دارند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به جشنواره شعر نهال می توانند به نشانی اینترنتی mehr.farhangsara.ir مراجعه نمایند یا با شماره 55033900 تماس بگیرند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4494

به "فراخوان نخستین جشنواره ادبی نهال منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نخستین جشنواره ادبی نهال منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید