فراکسیون امید خروجی منسجمی نداشت، وجود اختلاف نظر ساختاری و راهبردی در شورای عالی اصلاح طلبان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: فراکسیون امید در مجلس دهم به 92 نفر تقلیل پیدا کرد و این فراکسیون خروجی منسجم و قابل ارائه از خود نشان نداد.

فراکسیون امید خروجی منسجمی نداشت، وجود اختلاف نظر ساختاری و راهبردی در شورای عالی اصلاح طلبان

محمدصادق جوادی حصار در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، درباره افزایش اختلافات در شورای عالی اصلاح طلبان پس از انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: این اختلاف نظرها در سه حوزه مدیریتی، ساختاری و راهبردی است.

وی اضافه نمود: در حیطه ساختاری، نظر برخی از احزاب این بوده و هست که موضوع اصلی تصمیم سازی ها و مدیریت امور باید برعهده احزاب باشد و اشخاص حقیقی باید به ظرفیت جمع اضافه شوند، نه اینکه چنین مجموعه ای را مدیریت نمایند. برخی از دوستان معتقدند وقتی شخصیت های حقیقی به جمع اضافه می شوند، از چنان ظرفیت بالایی برخوردار هستند که توان مدیریت کل مجموعه را دارند؛ این سخن البته حامیانی دارد اگرچه نقد و ایرادهایی هم نسبت به آن مطرح شده است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در رابطه با اختلافات راهبردی در درون ساختار شورای عالی اصلاح طلبان گفت: بخشی از اعضا معتقدند که در انتخابات مجلس دهم نباید لیستی تحت عنوان لیست امید با آن مختصات و شرایط تنظیم می شد و 150 نفر را با حمایت اصلاح طلبان به مجلس می فرستادیم که به محض ورود عده ای انشعاب نموده و راه خودشان را بروند.

جوادی حصار با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: فراکسیون امید به 92 نفر تقلیل پیدا کرد و این فراکسیون خروجی منسجم و قابل ارائه از خود نشان نداد.

وی ادامه داد: همچنین ایرادات بسیاری به نحوه مدیریت آقای عارف در فراکسیون امید مطرح است و اینکه شیوه مدیریت جمعی وی، شیوه کنشگری سیاسی نبوده، بلکه شیوه پژوهشی و دانشگاهی بوده است؛ یعنی الان پژوهش کنیم تا سه سال دیگر نتیجه آن حاصل می گردد.

رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی در انتخابات مجلس یازدهم اضافه نمود: عارف پیش از این هم به عنوان کنشگر سیاسی جلوه گری نداشته و نتوانسته است نظر مخالفان و موافقان خود را در این حوزه جلب کند و از دامنه نقدها بکاهد.

جوادی حصار با اشاره به نقدها موجود نسبت به رئیس دولت اصلاحات گفت: برخی می گویند که رئیس دولت اصلاحات چهره فرهنگی و اخلاقی است و برای چالش های سخت عرصه سیاست آمادگی لازم را ندارد و با چهره اخلاقی نمی توان جلوی افزون طلبی های برخی را گرفت، البته نباید از یاد برد که از نگاه برخی کارشناسان توسعه، دولت اصلاحات کارآمدترین دولت پس از انقلاب اسلامی محسوب می گردد.

4079/

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31322

به "فراکسیون امید خروجی منسجمی نداشت، وجود اختلاف نظر ساختاری و راهبردی در شورای عالی اصلاح طلبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراکسیون امید خروجی منسجمی نداشت، وجود اختلاف نظر ساختاری و راهبردی در شورای عالی اصلاح طلبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید