فناوری AirVOOC و شارژ بی سیم 40 واتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شارژر بی سیم از قابلیت های جذابی است که در اغلب پرچمدارها ارائه شده اما توان آن به اندازه ای نیست که با آداپتورهای معمولی رقابت کند. باتری گلکسی S 20 و آیفون 11 پرو مکس به عنوان دو بازیگر اصلی بازار در حالت بی سیم به ترتیب با توان 15 و 7.5 واتی شارژ می شوند؛ حالا اما کمپانی چینی اوپو موبایلی را معرفی نموده که این توان را به 40 وات می رساند.

فناوری AirVOOC و شارژ بی سیم 40 واتی

توان 40 واتی به لطف فناوری شارژ AirVOOC میسر شده و به اندازه ای قدرتمند است که باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی این موبایل با عنوان رینو ایس 2 را تنها در 56 دقیقه به طور کامل شارژ می نماید. در صورت استفاده از شارژ سیمی هم به لطف فناوری SuperVOOC 2.0 زمان شارژ به 30 دقیقه کاهش پیدا خواهد نمود.

با توجه به این دو قابلیت رینو ایس 2 در میان موبایل های تجاری از نظر سرعت شارژ بی سیم و سیمی سریعترین مدل محسوب می گردد. پی 40 پرو پلاس هم که از شارژ بی سیم 40 واتی پشتیبانی می نماید، هنوز عرضه نشده و از نظر توان شارژ سیمی به پای این مدل نمی رسد.

رینو ایس 2 جدای از سرعت شارژ خیره نماینده موبایلی قدرتمند با چیپست اسنپدراگون 865 و نمایشگر 6.5 امولد است که رزولوشن +FHD را به ارمغان می آورد. در پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه متشکل از سنسور 48 مگاپیکسلی سونی، 8 مگاپیکسلی الترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی به چشم می خورد که در چیدمانی مدور قرار گرفته اند.

نسخه 8 گیگابایتی این موبایل با 128 گیگابایت حافظه داخلی 570 دلار و نسخه 12 گیگابایتی آن با دو برابر حافظه 650 دلار قیمت گذاری شده است. خریداران با پرداخت 35 دلار می توانند شارژر بی سیم AirVOOC را هم دریافت نمایند.

پیشرفت فناوری شارژ بی سیم به همینجا ختم نمی گردد و در ماه های پیش رو فناوری سوپر فلش لنوو توان این سیستم ها را به 60 وات خواهد رساند که از اغلب آداپتورهای سیمی نیز سریعتر محسوب می گردد.

منبع : دیجیاتو

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: آی تابناک
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28799

به "فناوری AirVOOC و شارژ بی سیم 40 واتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری AirVOOC و شارژ بی سیم 40 واتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید