قرنطینه خانگی کرونا چه شرایطی باید داشته باشد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شما در حال حاضر جز افرادی هستید که در قرنطینه خانگی به سر می برند؟ از شرایط قرنطینه خانگی آگاهی دارید؟ متاسفانه موج سوم کرونا تا به اینجا تلفات زیادی داشته است، مرگ روزانه هموطنانمان باید تلنگری برای همه ما باشد تا بیشتر مراقب سلامتی خود باشیم و به توصیه های پزشکی و بهداشتی عمل کنیم.

قرنطینه خانگی کرونا چه شرایطی باید داشته باشد؟

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام دکتر ساینا، مشاوره های پزشکی آنلاین و تلفنی در این شرایط یاری بزرگی به افرادی که در قرنطینه خانگی قرار دارند، می نمایند. سامانه دکتر ساینا با مجموعه ای از متخصصان مجرب در این دوره همراه شما خواهد بود.

اگر مشکوک یا مبتلا به کرونا هستید ابتدا با دکتر آنلاین کرونا صحبت کنید و تنها در صورت صلاح دید پزشک به مراکز درمانی مراجعه کنید. اگر دوست دارید در رابطه با شرایط قرنطینه خانگی بیشتر بدانید با مطالبی که توسط مجله دکتر ساینا جمع آوری شده همراه باشید.

اگر مشکوک به کرونا هستید چه کاری باید انجام دهید؟

اگر مبتلا به کرونا هستید یا فکر می کنید علائم این بیماری را دارید، جز برای دریافت خدمات پزشکی از خانه خارج نشوید، از سفر با وسایل نقلیه عمومی بپرهیزید و با پزشک خود قبل از مراجعه حضوری در تماس باشید، از افراد باردار و کسانی که بیماری زمینه ای دارند دوری کنید، اگر نوبت پزشکی دارید که نمی توانید آن را به تعویق بیندازید قبل از مراجعه با پزشک خود در تماس باشید، ماسک بزنید و از به اشتراک گذاری لوازم خود با دیگران بپرهیزید.

این موارد برای حفظ سلامتی اطرافیان شما و کنترل بیماری باید انجام شوند. بسیاری از مبتلایان به کرونا با مراقبت های خانگی بهبود می یابند و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ها و مراکز پزشکی ندارند.

مشاوره های تلفنی و آنلاین پزشکی خدماتی هستند که تا مراجعه حضوری شما را پشتیبانی می نمایند پس اگر علائم ابتلا به کرونا را دارید با سامانه های تلفنی و آنلاین پزشکی در ارتباط باشید. دکتر ساینا با پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره های شبانه روزی بهترین پیشنهاد برای مراقبت های پزشکی محسوب می گردد. اما شرایط قرنطینه خانگی چیست؟

اتاق فرد مبتلا به کرونا چه ویژگی های دارد؟

یکی از شرایط قرنطینه خانگی داشتن اتاقی جدا از سایرین است. این قرنطینه معمولا 14 روز ادامه خواهد داشت. پس قبل از هرچیزی اولین قدم تفکیک اتاق، لوازم شخصی و ... فرد مشکوک یا مبتلا به کرونا با سایرین است.

یکی دیگر از شرایط قرنطینه خانگی، متناسب بودن دمای اتاق و جریان هوا است مثلا داشتن پنجره ای در اتاق که هوا را به جریان بیندازد یاری بزرگی به این قرنطینه خواهد نمود. در صورت امکان دستشویی و حمام فرد مبتلا به کرونا با سایرین جدا باشد و افراد مدام دست خود را ضدعفونی نمایند.

اگر امکان جداسازی این مکان ها وجود ندارد باید روزی 3 مرتبه با وایتکس آن ها را ضدعفونی کرد و حداقل تا 2 ساعت بعد از استفاده مبتلایان فرد دیگری در این مکان ها حضور نداشته باشد.

یکی دیگر از مواردی به باید به عنوان شرایط قرنطینه خانگی جدی گرفته گردد، لباس ها و ملحفه فرد بیمار جدا از سایرین با دمای 60 تا 90 درجه شست وشو شوند و حتی زباله های بیمار از سایرین جدا گردد. حضور یک نفر در منزل برای برطرف نیازهای فردی بیمار و بالا بردن روحیه نیز در تسریع دوره درمان تاثیرگذار است. حفظ روحیه بیمار باید در هر شرایطی امری لازم است.

مراجعه به پزشک در شرایط قرنطینه خانگی چیست؟

اگر احساس فشار و سوزش روی قفسه سینه داشتید، تنگی نفس یا تب بالایی داشتید، سطح هوشیاری پایینی داشتید، در بیدار شدن توانایی نداشتید و رنگ لبتان به صورتی مایل به آبی تغییر یافته است حتما با متخصص پزشکی در ارتباط باشید و این علائم را جدی بگیرید. در شرایط قرنطینه خانگی می توانید با مشاوره های آنلاین و تلفنی با پزشکان در ارتباط باشید.

بیرون آمدن از شرایط قرنطینه خانگی چه زمان مجاز است؟

اما در کنار شرایط قرنطینه خانگی خوب است بدانید در چه شرایطی می توانید از آن بیرون بیایید. در صورتی که شرایط قرنطینه خانگی را در 14 روز رعایت نموده باشید و تست مجدد کرونای شما منفی اعلام گردد، تنگی نفس و سرفه نداشته باشید و 72 ساعت گذشته هیچ علائم تبی در شما وجود نداشته باشد می توانید از قرنطینه خارج شوید.

دکتر ساینا در شرایط قرنطینه خانگی چه یاریی به شما می نماید؟

همانطور که اشاره شد خدمات دکتر ساینا به صورت شبانه روزی ارائه می شوند. بیش از 400 متخصص در 40 زمینه در این سامانه فعالیت دارند. شما می توانید با مراجعه به سایت www.drsaina.com یا نصب اپلیکیشن دکتر ساینا از خدمات مشاوره ای پزشکی بهره ببرید. بعد از ورود به سامانه یا اپلیکیشن مشاوره کرونا دکتر ساینا را انتخاب کنید.

لیست متخصصین کرونا برای شما نمایش داده خواهند شد. مشاهده رزومه کامل و تخصص پزشکان یاری زیادی برای انتخاب متخصصین به شما خواهد نمود. با پرداخت مبلغ مشاوره می توانید با پزشک مربوطه صحبت کنید و تمام سؤالات حتی شرایط قرنطینه خانگی را از او جویا شوید.

بعد از مشاوره با ثبت نظر به سایر کاربران برای انتخاب متخصص یاری کنید. صرفه جویی در هزینه و زمان یکی از ویژگی های دریافت خدمات از دکتر ساینا است. با انتخاب نوع مشاوره تلفنی و آنلاین با دنیای بیماری خداحافظی کنید و با بهترین متخصصین پزشکی در ارتباط باشید.

این مجموعه رضایت شما را تضمین می نماید و در صورت عدم رضایت مبلغ مشاوره برای شما عودت داده می گردد. پس اگر نگران شرایط سلامتی خود هستید و دوست دارید بیشتر از شرایط قرنطینه خانگی بدانید همین حالا دکتر ساینا را روی گوشی نصب کنید. مشاوران این مجموعه منتظر شما هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43958

به "قرنطینه خانگی کرونا چه شرایطی باید داشته باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه خانگی کرونا چه شرایطی باید داشته باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید