قلی پور: بعضی به دنبال منحل کردن کمیسیون ورزشکاران هستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: بعضی دوستان به دنبال منحل کردن کمیسیون فعلی هستند تا با انتخابات دوباره، 8 رای این کمیسیون را داشته باشند.

قلی پور: بعضی به دنبال منحل کردن کمیسیون ورزشکاران هستند

حمیدرضا قلی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عدم استقبال بعضی اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک از جلسات این کمسیون گفت: معمولا کوشش می کنیم در جلسات اکثریت اعضا حضور داشته باشند، اما فکر می کنم بعضی از اعضا با بحث مدیریت کمیته ملی المپیک مشکل داشته باشند. هیچ مشکل و اختلافی میان اعضای کمیسیون ورزشکاران وجود ندارد.

وی گفت: در روزهای ابتدایی تشکیل کمیسیون بعضی از اعضا به خاطر اینکه از رشته آنها عضو دیگری وجود داشت در جلسات حضور پیدا نمی کردند. در حال حاضر بعضی ورزشکاران در اردوها، مسابقات و راستا کسب سهمیه المپیک هستند و در جلسات حضور ندارند. هادی ساعی، آرش میراسماعیلی و سعید حسنی پور همواره در جلسات حضور دارند. علیداد ساوه شمشکی، الهه احمدی و زهرا نعمتی نیز معمولا در جلسات حضور دارند. حمید سوریان نیز به خاطر اداره کشتی استعفا کرد.

عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک در مورد تاثیرات این کمیته گفت: کمیسیون تا به امروز تمام کوشش خود را نموده، اما شاید می توانست تاثیر بیشتری داشته باشد. به عنوان یک ورزشکار باید اعلام کنم ورزشکاران انسان های تنبلی هستند و یکی از دلایل غیبت ها همین موضوع است. این موضوع باعث شد من نیز در چند جلسه حضور نداشته باشم.

قهرمان سابق ووشو دنیا تاکید نمود: به دلیل انتخابات کمیته ملی المپیک، کمیته به دنبال مدیریت کمیسیون ورزشکاران بوده و نسبت به غیبت بعضی اعضا حساس شده است. چرا کمیته ملی المپیک 6 ماه پیش به کمیسیون ورزشکاران حساس نبود؟ فکر می کنم بعضی دوستان به دنبال منحل کردن کمیسیون فعلی هستند تا با انتخابات دوباره، 8 رای این کمیسیون را داشته باشند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20109

به "قلی پور: بعضی به دنبال منحل کردن کمیسیون ورزشکاران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی پور: بعضی به دنبال منحل کردن کمیسیون ورزشکاران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید