قیمت نجومی مسکن در شمال تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران- آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به قیمت مسکن در مشهد و تهران را آنالیز می کنیم و نگاهی به قیمت خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده می اندازیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت نجومی مسکن در شمال تهران

گران ترین محله های تهران

میانه قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی نوساز در محله زعفرانیه به 118 میلیون و 763 هزار تومان رسیده است. به این ترتیب خرید یک دستگاه آپارتمان 80 متری در این محله می تواند تا 9 و نیم میلیارد تومان آب بخورد. تقریبا با نصف این بودجه می توان در محله ازگل (واقع در شمال شرق مرکز) چنین آپارتمانی را خرید.

گران ترین منطقه ها مرکز برای اجاره نشینی

میانه قیمت اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در الهیه تهران ماهانه به 28 میلیون تومان می رسد. این بیشترین هزینه ای است که مستاجران تهرانی برای چنین آپارتمانی می پردازند. رتبه دوم این لیست به محله اقدسیه تهران اختصاص دارد. خانه به دوش های این منطقه حدود 27 میلیون و 440 هزار تومان برای اجاره این آپارتمان ها کنار می گذارند.

قیمت مسکن در شهر مشهد

میانه قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی در بلوار سجاد مشهد 32 میلیون و 670 هزار تومان در سایت دیوار آگهی شده است. منطقه ای که جزو محله های گران قیمت این شهر محسوب می گردد. این رقم تقریبا هشت برابر نرخ مسکن در گلبهار است. طبق اطلاعات سایت دیوار برای خریدن هر متر مربع آپارتمان مسکونی در این منطقه چهار میلیون و 798 هزار تومان می پردازند.

هزینه اجاره نشینی در مشهد چقدر است؟

محله اقبال واقع در غرب مشهد، گران ترین منطقه برای اجاره نشینی در این شهر است. صاحب خانه های این منطقه بابت اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری نوساز، ماهانه چهار میلیون و 880 هزار تومان طلب می نمایند. مستاجران مشهدی با یک چهارم این بودجه می توانند به به محله ای مثل گلبهار فکر نمایند.

گران ترین خودرو های فعلی بازار

بی ام و سری سه سدان، با رشد 2/1 درصدی نسبت به هفته گذشته، امروز دو میلیارد و 975 میلیون تومان قیمت دارد. اگر بین خودرو های وارداتی با دو میلیارد تومان دنبال خودرو صفرکیلومتر هستید، کیا اپتیما هیبرید و هیوندای توسان 35IX در دسترس خواهد بود.

خودرو های کارکرده و گران تر از 500 میلیون تومان

پژو 2008 صفرکیلومتر در بازار آزاد تقریبا بیشتر از 950 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. مدل دست دوم این خودرو را (97 به بعد) با کارکرد بیشتر از 10 هزار کیلومتر می توانید در سایت دیوار با قیمت 794 میلیون تومان پیدا کنید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 65939

به "قیمت نجومی مسکن در شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نجومی مسکن در شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید