لاکچری ارزان قیمت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این روزها همه کمپانی دی اس را با طراحی های جالب و لوکس محصولاتش می شناسند. دی اس 6 هم از این قاعده مستثنا نیست. زیبایی و سلیقه خاص طراحان در تمام جزییات این خودرو با ظرافت و دقت خاصی در کنار هم چیده شده اند تا دی اس 6 چهره ای چشم نواز و لوکس به خود بگیرد. از یک طرف نرمی سواری و تعلیق خوب باعث شده این خودرو در ترددهای درون شهری آرامش سرنشینان را تأمین کند و از طرف دیگر امکانات رفاهی خوب همراه با ارگونومی مناسب و فضای قابل قبول برای راحت نشستن سرنشینان سبب شده تا بسیاری از پایتخت نشینان، دی اس 6 را به عنوان یک خودروی درون شهری و حتی برون شهری انتخاب نمایند.

لاکچری ارزان قیمت

این خودروها برای ایران طراحی شده اند

این خودروی فرانسوی دارای موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو است که قدرتی معادل 165 اسب بخار و گشتاوری برابر با 240 نیوتن متر فراوری می نماید. این نیروی فراوریشده توسط یک جعبه دنده 6 سرعتی اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می گردد و سبب می گردد تا در مدت 9.5 ثانیه سرعت خودرو به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. هرچند در نگاه اول شتاب این خودرو برای نسل جوان و آن هایی که عاشق سرعت هستند چندان اغوانماینده نباشد اما با توجه به وزن 1.5 تنی این خودرو نباید انتظار عملکرد فوق العاده ای از آن داشت. هرچند که در میان کراس اوورهایی که در این سطح هستند شتاب دی اس 6 مناسب و خوب تلقی می گردد.

بد نیست بدانید که نمونه های وارداتی دی اس 6 کاملاً برای شرایط جوی و حتی بنزین کشورمان طراحی شده است تا از این نظر هم خریداران با خیال راحت به سراغ این کراس اوور فرانسوی بروند. درواقع قدرت مناسب موتور توربو در کنار این تضمین سازندگان دی اس، اطمینان خاطری است برای کسانی که شتاب گیری های مورد احتیاج روزمره در کنار حفظ سلامت موتور برای شان اهمیت دارد. هرچند بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر دی اس 6 با موتوری قوی تر یا هیبریدی فراوریی می شد، می توانست رضایت بسیاری از جوانان و افراد تشنه سرعت و هیجان را بیش ازپیش جلب کند.

طراحی داخلی می توانست بهتر باشد

یک نکته منفی که در خودروهای دی اس 6 دیده شده، طراحی نه چندان جالب کلیدهای موجود بر روی کنسول و فرمان است که با توجه به طراحی های لوکس و زیبای کمپانی دی اس انتظار می رفت که با جذابیت بصری بیش تری همراه باشد. عده ای دیگر اما نظر دیگری دارند و می گویند کیفیت بسیار بالای موادی که در طراحی کابین به کار رفته است در کنار استفاده از چرم طبیعی در بیش تر بخش های کابین باعث می گردد توجه سرنشینان به این موضوع جلب گردد و کلیدهای روی کنسول و فرمان برای شان چندان اهمیتی نداشته باشد. بااین حال کیفیت سواری بالای دی اس 6 باعث شده هنگام نشستن در کابین آن و طی کردن مسیرهای طولانی احساس خستگی نکنید و حس خوشایندی از سفرتان داشته باشید. تنها مسئله ای که شاید حساسیت مشتریان در خرید این خودرو را کمی بیش تر کند قیمت 780 میلیون تومانی این کراس اوور فرانسوی در خرداد 98 است که باعث شده تا خریداران آن با حساسیت بیش تری آپشن ها و نکات مثبت آن را آنالیز نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیوار
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8986

به "لاکچری ارزان قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکچری ارزان قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید