لطف الله نسبی: منتظر لغو تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جمیل لطف الله نسبی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به اینکه روز گذشته فدراسیون دنیای تنیس روی میز (ITTF) برای دومین بار زمان برگزاری مسابقات قهرمانی دنیا را تغییر داد، گفت: اینبار ITTF برگزاری این رقابت ها در امسال میلادی را به طور کلی منتفی و آن را به سال آینده میلادی موکول کرد، تصمیمی که با توجه به شرایط کرونا و درگیری تمام کشورهای دنیا با آن قابل پیش بینی بود.

لطف الله نسبی: منتظر لغو تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیم

وی توضیح داد: عاقلانه ترین تصمیمی که فدراسیون دنیای تنیس روی میز می توانست در خصوص مسابقات قهرمانی دنیای بگیرد، همین بود چراکه برگزاری مسابقه در این شرایط یعنی بازی با جان ورزشکاران، ضرری که از برگزاری مسابقه در شرایط کرونا به افراد وارد می گردد، اقتصادی نیست که بگوییم قابل جبران است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه در تقویم امسال ITTF مسابقات دیگری هم مصوب شده است، گفت: بعید می دانم این رقابت ها برگزار گردد کمااینکه تا به امروز هم خیلی از آنها لغو شده اند. قطعاً در خصوص هر پروتوری، به وقتش تصمیم گیری لازم خواهد شد اما در کل اگر همه آنها لغو شوند هم عجیب نیست. اصلاً منتظر هستیم فدراسیون دنیای برگزاری برنامه های تقویم 2020 خود را منتفی شده اعلام کند.

لطف الله نسبی ادامه داد: برای هر رویداد بازیکنان شرکت نماینده باید به محل برگزاری آن سفر داشته باشند. همین مسافرت در بحران کرونا مشکل ساز است و حتی نشدنی، بنابراین احتمال اینکه فدراسیون های دنیای و قاره ای تمام رویدادهای خود را منتفی شده اعلام نمایند، خیلی زیاد است.

وی با یادآوری اینکه پیش از این برنامه آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز تا پیش از المپیک توکیو را به فدراسیون ارائه نموده بود، گفت: طبق این برنامه قرار بود 5 تا 21 خردادماه اولین مرحله اردوی آماده سازی را داشته باشیم اما به خاطر نداشتن مجوز لازم آن را اجرا نکردیم. پیش بینی نموده ایم که از 28 خردادماه به مدت دو هفته دومین مرحله اردو را برگزار کنیم. اگر مجوز لازم را در اختیار بگیریم، حتماً این اردو را برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید نمود: درست است که مسابقات قهرمانی دنیا لغو شده و رویداد دیگری هم نداریم که بخواهیم در آن شرکت داشته باشیم اما ادامه این شرایط قطعاً می تواند به آمادگی بازیکنان آسیب زیادی وارد کند. به همین دلیل در صورت عادی شدن شرایط و مثبت بودن دستورالعمل های صادر شده، نسبت به برگزاری اردو و اجرای برنامه های کلی پیش بینی شده اقدام می کنیم. در این جهت به جای حضور در پروتورهایی که پیش بینی آنها را داشته ایم، اردوی داخلی خواهیم داشت.

لطف الله نسبی در خاتمه گفت: البته پینگ پنگ بازان ملی پوش طی این مدت به صورت انفرادی و در محل سکونت شان تمرین داشته اند. من هم به عنوان سرمربی تیم ملی و به صورت مجازی تا حدی شرایط آنها را زیر نظر داشته ام اما واقعاً نظارت اینچنینی با آنچه در جریان اردو و به طور مستقیم انجام می گردد، خیلی متفاوت است. امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم به شرایط عادی برای زندگی و تمرین بازگردیم.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33394

به "لطف الله نسبی: منتظر لغو تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف الله نسبی: منتظر لغو تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید