لوگوی المپیک و پارالمپیک 2028 لس آنجلس رونمایی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، با رونمایی از لوگوی بازی های المپیک و پارالمپیک لس آنجلس 2028، حرکت به سوی این مسابقات به صورت رسمی شروع شد.

لوگوی المپیک و پارالمپیک 2028 لس آنجلس رونمایی شد

این لوگو نمایانگر انرژی، خلاقیت و حس تعلق به اجتماع است و نگاهی دارد به باور المپیک که شعار وحدت در عین کثرت را دنبال می نماید. لوگوی بازی های المپیک و پارالمپیک 2028، از امکانات نامحدود لس آنجلس الهام گرفته شده و نمایانگر خلاقیت، تنوع و ظرفیت های لس آنجلس و روایت گر داستانهایی از ورزش، هنر و جامعه این شهر است.

لوگوی پویا و سرزندۀ LA28 طوری طراحی شده است تا برای سفر بی نظیرِ هشت ساله تا مسابقات المپیک و پارالمپیک در لس آنجلس، زنده و باطراوت باقی بماند. حرف L و اعداد 2 و 8 که قوی و پررنگ هستند، به عنوان اساس برای لوگو عمل می نمایند و در کنار آنها حرفِ پویا و همواره در حال تغییرِ A قرار گرفته است که روایتگر داستانهایی مجزا هستند.

هیچ تصویری به تنهایی نمی تواند نمایشگر تمام چیزی باشد که لس آنجلس و مسابقات نشان می دهند. ورزشکاران، هنرمندان و طرفداران در آفرینش لوگوی LA28 مشارکت داشته اند و به وسیله تفسیرهای فردی خود از لس آنجلس، داستان ها و رویاهای شخصی خود را به وجود آورده اند.

لس آنجلس پیش از این در سالهای 1932 و 1984، میزبان بازی های المپیک بوده و بازی های 2028، سومین تجربه میزبانی این شهر برای بازی های المپیک و اولین تجربه برای بازی های پارالمپیک خواهد بود و البته دلیل آن برگزاری بازی های پارالمپیک تا سال 1988، در شهری متفاوت از میزبان بازی های المپیک است.

پیش از مسابقات، LA28 با حمایت اقتصادیِ کمیته بین المللی المپیک 160 میلیون دلار در ورزش جوانان لس آنجلس سرمایه گذاری خواهد نمود که این امر ورزش را برای بچه ها، به ویژه در جوامعی که دچار کمبود منابع هستند، دسترس پذیرتر می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39533

به "لوگوی المپیک و پارالمپیک 2028 لس آنجلس رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی المپیک و پارالمپیک 2028 لس آنجلس رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید