ماجرای ازدحام در یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون ، توصیه به 70 ساله ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در ارتباط با ویدئوی منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران، توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای ازدحام در یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون ، توصیه به 70 ساله ها

به گزارش خبرنگاران، سیما سادات لاری گفت: تصاویر منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران مربوط به اولین روز آغاز به کار این مرکز بوده که افراد برای تزریق واکسن بدون رعایت نوبت سنی مراجعه کرده بودند.

وی اضافه نمود: همکاران دانشگاه علوم پزشکی ایران تمامی ایستگاه های تزریق این مرکز را شامل 110 ایستگاه در دو بخش مردان و زنان راه اندازی کرده و شرایط را کنترل کردند.

لاری ادامه داد: از امروز واکسیناسیون افراد بالای 70 سال نیز آغاز می شود و تمام افراد بالای 70 سال باید در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنند تا پیامک نوبت دهی برای آنها ارسال شود.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در معاونت بهداشت، محل و زمان دقیق واکسیناسیون کرونا به هر فرد به وسیله پیامک اطلاع رسانی می شود و حضور افراد در مراکز مربوطه فقط بر اساس پیامک نوبت دهی خواهد بود و افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند، پذیرش نمی شوند.

منبع: مهر

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57478

به "ماجرای ازدحام در یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون ، توصیه به 70 ساله ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ازدحام در یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون ، توصیه به 70 ساله ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید