محبی: امیر خادم هیچ صحبتی درباره انتخابات کشتی نکرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه امیر رضا خادم در دیدار با او هیچ صحبتی درباره حضور در انتخابات نکرده است،گفت: در این دیدار فقط راجع به کشتی حرف زدیم.

محبی: امیر خادم هیچ صحبتی درباره انتخابات کشتی نکرد

محمد حسین محبی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره دیدار با امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و شایعات گسترده در محافل کشتی طی روزهای اخیر مبنی بر اینکه خادم در پوشش سفرهای استانی بدنبال جلب نظر هیات های استانی برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی است، اظهار کرد: امیررضا خادم به کرمانشاه سفر داشت و در این سفر با هم دیدار داشتیم اما خدا می داند او هیچ صحبتی درباره انتخابات فدراسیون کشتی نکرد و اصلاً راجع به این موضوع حرفی نزد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه اضافه نمود: در این دیدار درباره سال هایی که کشتی می گرفتیم و مسابقاتی که رفته بودیم حرف زدیم و مقداری هم درباره وضعیت امروز کشتی صحبت کردیم و اصلاً صحبتی از انتخابات و حضور او نشد.

وی گفت: خادم در گذشته گفته بود قصدی برای حضور در انتخابات ندارد و نمی دانم واقعاً می خواهد در انتخابات شرکت کند یا نه؟ به هر حال او از جامعه کشتی است و این حق را دارد که در انتخابات شرکت کند.

محبی در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار از او پرسیده که در انتخابات حضور پیدا می نماید یا خیر گفت: این موضوع به من ارتباطی نداشت که بخواهم از او سوال کنم. خب اگر بخواهد مثل بقیه افراد در انتخابات حضور پیدا می نماید اگر نه که هیچ.

رییس هیات کشتی کرمانشاه در ادامه درباره دیدار با علیرضا دبیر دیگر کاندیدای احتاقتصادی انتخابات فدراسیون کشتی نیز گفت: بله با دبیر هم در کرمانشاه دیدار داشتم. او در این دیدار صراحتاً بیان کرد با تمام توان و با قدرت در انتخابات حضور پیدا می نماید. دبیر گفت با چند حامی اقتصادی نیز صحبت نموده و می تواند آن ها را به کشتی بیاورد تا اوضاع اقتصادی کشتی خوب گردد. من با حضور دبیر در انتخابات موافقم و می تواند به وضعیت کشتی یاری کند. چند سال برادران خادم بودند حالا دبیر هم بیاید ایرادی ندارد.

وی در سرانجام گفت: همه این نفراتی که اسمشان مطرح شده از قهرمانان مطرح کشتی ایران هستند و سال ها برای کشور افتخار کسب نموده اند، امیدوارم هر فردی که ریاست فدراسیون را در دست می گیرد بتواند شرایط کشتی ایران را به روزهای اوج گذشته برگرداند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4693

به "محبی: امیر خادم هیچ صحبتی درباره انتخابات کشتی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: امیر خادم هیچ صحبتی درباره انتخابات کشتی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید