مدیرعامل سپاهان: تابش: مطمئنم اگر بازی در تهران بود خیلی راحت زمانش را تغییر می دادند، بازی ما با استقلال را به دلیل نداشتن سرمربی لغو کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، من از آقای پیروانی انتظار چنین صحبتی نداشتم. او از خانواده محترمی است و با برادرش آقا غلام رفاقت دیرینه داریم و انتظار ما از آنها این است که احترام نگه دارند و هر حرفی به زبان نیاورند.

مدیرعامل سپاهان: تابش: مطمئنم اگر بازی در تهران بود خیلی راحت زمانش را تغییر می دادند، بازی ما با استقلال را به دلیل نداشتن سرمربی لغو کردند

مدیرعامل سپاهان عقیده دارد بازی روز گذشته با پرسپولیس نباید لغو می شد و قوانین موجود در این مورد صراحتاً نظر می دهد.

مسعود تابش در مصاحبه با ایلنا در خصوص شرایط ملاقات روز گذشته سپاهان - پرسپولیس و لغو این ملاقات گفت: این بازی نباید لغو می شد و قوانین در این مورد صراحتاً عنوان نموده است که تا چه میزان تاخیر منجر به لغو بازی می گردد ولی تیم پرسپولیس حاضر به برگزاری بازی نشد.

وی در خصوص ادعای پرسپولیسی ها در خصوص 3-0 شدن بازی به نفع آنها گفت: نمی دانم چطور چنین ادعایی می نمایند در حالیکه قوانین معین است که چه می گوید. ما ساعت 16:30 وارد استادیوم شدیم و ساعت 16:55 هم آماده بازی بودیم و این را اعلام کردیم ولی پرسپولیس حاضر به آمدن در زمین نشد و ما هم در زمین ماندیم تا اگر شرایط برگزاری بازی بود برگزار گردد ولی آنها استادیوم را ترک کردند و قوانین هم در این مورد معین است.

مدیرعامل سپاهان در خصوص تاخیر این تیم در ورود به استادیوم هم مطرح نمود: ما به دلیل تجمع مردم جلوی درب هتل نتوانستیم به موقع خارج شویم و با مسئولان فدراسیون هم تماس گرفتیم و 30 دقیقه برای ورود به استادیوم وقت گرفتیم و ساعت 16:30 هم در استادیوم بودیم و بلافاصله برای گرم کردن بازیکنان به رختکن رفتند. با توجه به اینکه لباس گرم کردن با لباس بازی متفاوت است و باید لباس گرم کردن می پوشیدند ولی همان اول لباس بازی پوشیدند و در راهرو مشغول گرم کردن شدند تا هرچه زودتر آماده بازی شویم.

تابش در خصوص اینکه پرسپولیسی ها می گویند چرا کسی در زمین نبود تا معین گردد این تیم می خواهد بازی کند هم گفت: دلیلی نداشت به زمین بیاییم و فرصت این کار را هم نداشتیم. ما در راهروی استادیوم نقش دنیا موکت پهن کردیم و آنجا محل مناسبی برای گرم کردن بود و وقت این را نداشتیم به زمین بیاییم و خودمان عجله داشتیم هرچه زودتر به بازی برویم و همه هم می توانستند بیایند ببینند و به خود آقای مرادی ناظر بازی هم اطلاع دادیم. ما 16:55 آماده بازی بودیم ولی تا وارد زمین شدیم پرسپولیسی ها با تاکید مسئولانشان از زمین خارج شدند و منتظر بودند ما بیاییم تا آنها بروند و مسئولان این تیم میگفتند سریع از زمین خارج شوید. در قانون آمده است که بعد از 80 دقیقه تاخیر بازی لغو گردد.

وی ادامه داد: همه این مسائل در حالی است که ما اصرار داشتیم به خاطر منافع باشگاه بازی به زمان دیگری موکول گردد. گفتیم هر زمان دیگری که شما در نظر گرفتید بازی می کنیم و حتی اگر در فاصله 2 یا 3 روز از بازی دیگرمان هم بود مسئله ای ندارد و بازی می کنیم ولی قبول نکردند. از همه جا با ما تماس گرفتند که به خاطر منافع ملی بازی کنید و بهانه دست عربستان و AFC ندهید که میزبانی را از ایران بگیرند و ما به همین خاطر از حق خودمان و طرفداران سپاهان گذشتیم.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: این بازی باید لغو و به زمان دیگری موکول می شد. من مطئنم اگر بازی در تهران بود و پرسپولیس میزبان بود آن را خیلی راحت لغو می کردند. مطمئنم و هیچ شکی در این مورد ندارم. بازی ما با استقلال در جام حذفی همه کارهایش برگزار گردید و بلیت فروشی شد و جلسه شورای تامین برگزار گردید و نشست هماهنگی برگزار گردید و آماده بازی بودیم ولی گفتند به دلیل آلودگی هوا بازی لغو است ولی دلیلش آلودگی نبود و استقلال در آن مقطع شرایط خوبی نداشت و مربی اش از ایران رفته بود و برای همین بازی را لغو کردند.این بار هم اگر بازی تهران بود مطمئنم لغو می کردند.

تابش در ادامه صحبت هایش اضافه نمود: همواره بازی ما با این تیم محترم با مشکلاتی روبرو می گردد و دلیلش نمی دانم. چیست. آن بازی نیمه نهایی جام حذفی که می خواستند 50-50 نمایند و حق طرفداران ما را به پرسپولیس بدهند و در نهایت هم 30 درصد سکو را به آنها دادند. بازی لیگ را هم همه دیدند که فغانی چطور بازی را برای پرسپولیس در آورد. بازی رفت هم که شب بازی بازیکن ما را محروم کردند و این بار هم که اینطور شد. نمی دانم چرا همواره بازی ما با پرسپولیس دچار چنین شرایطی می گردد. دیگر برای همه روشن است که چه مسائلی وجود دارد. چطور در بازی فینال جام حذفی چندین ساعت تاخیر به خاطر طرفداران پرسپولیس صورت گرفت و بازی لغو نشد؟

وی در خصوص اینکه سپاهان در انتظار چه تصمیمی است هم گفت: قانون در این مورد معین است و حق با ماست. اگر یک زمان مناسبی برای این بازی معین نمایند که با حضور طرفدارانمان بازی کنیم ما مخالفتی نداریم ولی امیدوارم حکم عادلانه ای برای این بازی داده گردد و احتیاج نباشد از مراجع بین المللی و فیفا حق مان را پیگیری کنیم. همه اسناد و مدارک موجود است که تیم ما چه ساعتی وارد استادیوم شد. مشغول گرم کردن بود و حلقه اتحاد هم تشکیل دادند و چه ساعتی وارد زمین شدیم و قانون هم در این مورد صراحتاً می گوید که حکم چیست و جای شک و شبهه ای وجود ندارد.

مدیرعامل سپاهان در خصوص توهین افشین پیروانی به سرمربی این تیم هم اظهار داشت: من از آقای پیروانی انتظار چنین صحبتی نداشتم. او از خانواده محترمی است و با برادرش آقا غلام رفاقت دیرینه داریم و انتظار ما از آنها این است که احترام نگه دارند و هر حرفی به زبان نیاورند.

تابش در خصوص توهین میناوند به مردم اصفهان هم گفت: در شأن من و مردم اصفهان نیست که در خصوص هرکسی صحبت کنیم. این شخص که نامش را بردید را همه می شناسند و می دانند که چه شخصیتی دارد. او به اشتباه مدتی به فوتبال اصفهان و سپاهان تحمیل شد و قضایایی وجود داشت که خودش می داند و بازش نمی کنم. در شأن من نیست جواب آن شخص معلوم الحال را بدهم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22859

به "مدیرعامل سپاهان: تابش: مطمئنم اگر بازی در تهران بود خیلی راحت زمانش را تغییر می دادند، بازی ما با استقلال را به دلیل نداشتن سرمربی لغو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سپاهان: تابش: مطمئنم اگر بازی در تهران بود خیلی راحت زمانش را تغییر می دادند، بازی ما با استقلال را به دلیل نداشتن سرمربی لغو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید