مذاکرات وین با وقفه برگزار خواهد شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی وین گفت به علت نشست کمیسیون مشترک برجام، مذاکرات وین با وقفه 10 الی 12 روز برگزار خواهد شد.

مذاکرات وین با وقفه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، در توییتی در حساب کاربری خود از وقفه در مصاحبه های وین اطلاع داد و این را فرصتی مناسب برای دریافت دستورالعمل های سیاسی از طرف پایتخت ها دانست.

او در توییت خود نوشت: کمیسیون مشترک برجام وقفه ای در مصاحبه های وین ایجاد کرد. برای چه مدت؟ ممکن است به مدت یک هفته یا 10-12 روز باشد. مهم نیست، وظیفه اعضا استفاده کامل از این وقفه است تا اطمینان حاصل گردد که همه شرکت نمایندگان دستورالعمل های سیاسی را درباره موضوعات بحث برانگیز باقی مانده دریافت می نمایند.

ساعاتی پیش از این نیز اولیانوف در توییتی دیگر درباره رسیدن به یک توافق ابراز امیدواری نموده و نوشته بود: قبول دارم که اکنون ممکن ها و غیرممکن ها (در مصاحبه های هسته ای ایران) روشن شده است. ظاهرا هیچ یک از طرفین بطور کامل به خواسته های خود در مصاحبه های وین درباره برجام نخواهد رسید. اما دلایل خوبی برای این باور وجود دارد که رضایت همه طرف ها جلب خواهد شد.

دیروز (یک شنبه)، ششمین دور نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور نمایندگان ایران و گروه 1+4 (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) و بدون حضور آمریکا به ریاست انریکه مورا، معاون نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی، در وین انتها یافت.

مقامات کشورمان در این مذاکرات، همیشه بر لزوم لغو همه تحریم ها علیه ایران و ایجاد سازوکاری برای تضمین ماندن آمریکا در این توافق به منظور بازگشت تهران به آن تاکید می نمایند.

منبع: خبرنگاران

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59262

به "مذاکرات وین با وقفه برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات وین با وقفه برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید