مراسم افتتاح و نامگذاری خانه کشتی تهران برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاحیه خانه کشتی شماره یک که مدتی در حال عملیات بازسازی و تجهیز بود صبح امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، محمدرضا طالقانی و جمعی از مسئولان فدراسیون کشتی و اعضای خانواده شهید ابراهیم هادی برگزار گردید.

مراسم افتتاح و نامگذاری خانه کشتی تهران برگزار گردید

جهت دریافت خدمات محوطه سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

در این مراسم نام خانه کشتی تهران که پیش از این به نام عبدالله موحد بود به درخواست این اسطوره کشتی ایران و دنیا به نام شهید ابراهیم هادی تغییر کرد.

در ابتدای این مراسم از تصویر این شهید گرانقدر که در ورودی خانه کشتی نصب شده بود توسط رئیس کمیته ملی المپیک و خواهر این شهید رونمایی شد.

حسن یزدانی از جمله قهرمانان کشتی بود که در این مراسم همراه با علیرضا دبیر و حسن رنگرز و دیگر مسئولان فدراسیون حضور داشت.

محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی نیز از جمله چهره های نامدار این رشته در این مراسم بود که برای دقایقی برای حاضرین سخنرانی کرد و این اقدام فدراسیون کشتی را ستودنی دانست.

سیدرضا صالحی امیری نیز در حاشیه این مراسم گفت: امروز روز بسیار زیبایی در تاریخ ورزش ایران است و کشتی به مثابه نگینی درخشان در ورزش قهرمانی می درخشد و اگر در دنیا ورزش احساس غرور می کنیم باید آنرا در کشتی جستجو کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20626

به "مراسم افتتاح و نامگذاری خانه کشتی تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم افتتاح و نامگذاری خانه کشتی تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید