مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز راه اندازی می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان این که امروز پست به سکوی تجارت الکترونیک تبدیل شده است، اضافه نمود: برای استفاده از ظرفیت پست در این حوزه، مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز بعد از شهرهای تهران و اصفهان راه اندازی می گردد.

مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز راه اندازی می گردد

رمضانعلی سبحانی فر در ملاقات استاندار آذربایجان شرقی با وی، با قدردانی از حمایت های استاندار از مجموعه پست، خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت پست برای شکوفا کردن استعدادهای بالقوه آذربایجان و تبریز در عرصه های مالی و تجاری شد.

وی از تقویت ناوگان بین شهری پست اطلاع داد و گفت: در حال حاضر روزانه بیش از دو هزار تن مرسولات پستی در سطح کشور جابه جا می گردد و برای تسریع در ارسال مرسولات، اولین خط مستقیم پستی بین تبریز و زنجان ایجاد می گردد.

سبحانی فر با بیان این که حمایت از فراوری در شرکت پست متبلور است، اضافه نمود: بخش قابل توجهی از فراوریات داخلی امروز به وسیله آنلاین خرید و فروش می گردد و شرکت پست در این زمینه تفاهم نامه های متعددی از جمله با معاونت زنان ریاست جمهوری و وزارت میراث فرهنگی امضا نموده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی آذربایجان شرقی و بعلاوه صندلی این استان در عرصه فراوری، خواهان استفاده از ظرفیت شرکت پست در توسعه تجارت آنلاین در استان و احیای پست زمینی با کشورهای همسایه شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران بعلاوه اجرای طرح GNAF را زمینه ساز حل بسیاری از مسائل کشور دانست و گفت: این طرح یک طرح قانونی و الزامی است و انتظار داریم که شهرداران در اجرای آن همکاری بیشتری با شرکت پست داشته باشند.

وی بعلاوه خواهان واگذاری خدمات نیابتی دستگاه های اجرایی به شرکت پست شد و گفت: استفاده از این ظرفیت که می تواند موجب حذف مراجعات فیزیکی مردم و کاهش فساد اداری می گردد، در کلانشهرها مغفول مانده و باید مورد توجه قرار گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 61488

به "مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز مکانیزه هوشمند پست تبریز راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید