معرفی تعدادی از دور افتاده ترین هتل های دنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گردشگران سفرهای مختلفی را تجربه می کنند. هر فردی با هر سلیقه ای، مسافرت متفاوتی دارد، بسیاری به دنبال سفرهای لاکچری و حاضر و آماده بوده و به هتل های 5 ستاره می فرایند و برای هر تفریحی از یک تور آماده استفاده می کنند. برخی دیگر به دنبال هیجان و تجربه بیشتر هستند و کارهای ریسکی انجام می دهند. سفر به دل طبیعت تجربه جذابی بوده که بسیاری برای رهایی از شلوغی و سر و صداهای شهر بدان دخیل می بندند. باید بدانید که هتل های شگفت انگیز دنیا بسیارند و در یک منطقه عجیب و دور قرار دارند. اگر به دور افتاده ترین هتل های دنیا علاقمندید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی تعدادی از دور افتاده ترین هتل های دنیا

هتل Bellevue des Alpes

در برنیس هایلندز سوئیس هتل قدیمی به نام Bellevue des Alpes وجود داشته که تنها راه ارتباطی با آن قطار است. ایستگاه قطاری که در این منطقه واقع شده است، Jungfraujoch در ارتفاع 3454 متر از سطح دریا جای گرفته و تحت نام بام اروپا معروف هست. در واقع، هتل Bellevue des Alpes در گذرگاه کوهستانی به نام Kleine Scheidegg واقع شده است. این گذرگاه منظره بسیار زیبایی از کوه های آلپ را پیش چشم شما می آورد. این گذرگاه که در بین 3 کوه واقع شده، تابستان ها بسیار سرسبز و در زمستان ها پر از برف است. خط راه آهن موجود در این منطقه در سال 1912 میلادی ساخته شد. در میانه های قرن 19 میلادی، کوهنوردی در این کوهستان رواج پیدا کرد و به همین دلیل، در سال 1908 در نزدیکی این هتل اولین تله کابین آلپ ساخته شد.

کمپ Jalman Meadows ger

یکی از مناطق زیبا و دیدنی در مغولستان، Khan Khentii بوده که از پایتخت این کشور 4 ساعت با ماشین فاصله دارد. این منطقه حفاظت شده آنقدر وسیع بوده که از پارک ملی یلواستون آمریکا حدود 4 برابر بزرگتر است. برای اقامت در این منطقه حفاظت شده و لذت بردن از طبیعت زیبایش، کمپی به نام Jalman Meadows ger در آن وجود دارد. در اطراف این مورد از دور افتاده ترین هتل های جهان عشایر مغولی با چادرها و حیواناتشان دیده شده و خبری از سکونتگاه های دائمی نیست. چنین تجربه ای با آنچه که در شهرهای مدرن وجود دارد، بسیار فرق خواهد داشت.

هتل Padaste Manor

جزیره موهو در نزدیکی سواحل استونی یکی از مناطق بکر اروپا به حساب می آید. بازدید از این جزیره تا سال 1990 میلادی به دلیل آنکه تحت تسلط شوروی بود، وجود نداشت. این دور بودن از جهان باعث شد تا امروز نیز همان حال و هوای قدیمی و طبیعت بکر را داشته باشد. مردم بومی این جزیره همچنان در خانه هایی متعلق به قرن 17 میلادی زندگی می کنند و زندگی خود را از طریق کشاورزی و ماهیگیری می گذرانند. در خانه های قدیمی این جزیره، سونای سنتی و باغچه های سبزی دیده می شوند. یکی از نکات قابل توجه در مورد برخی از این خانه ها این بوده که سقف آن ها با کاه پوشیده شده است. برای دسترسی به این جزیره در زمستان ها باید از جاده یخی بسیار هیجان انگیز بر روی دریای بالتیک استفاده کرد و در تابستان ها فقط از طریق کشتی این امکان وجود دارد. فضای این جزیره بسیار آرام بوده و هر فردی که به دنبال آرامش و دور بودن از هیاهوی شهر است، مطمئنا روزی این جزیره را برای سفر خود انتخاب می کند. برای اقامت در این جزیره می توان به هتل Padaste Manor مراجعه کرد و از چنین فضایی لذت برد.

هتل بودیر

در ایسلند فقط یک هتل ساحلی وجود دارد، هتل بویر بر روی گدازه های آتشفشانی شبه جزیره Snæfellsnes. این شبه جزیره حالت روستایی و فضای بسیار سرسبز و زیبایی دارد. تابستان ها رو به روی این هتل و در ساحل اقیانوس افراد بسکمک را در حال شنا می بینید. منظره این مورد از دور افتاده ترین هتل های جهان، یخچال Snæfellsnes است.

هتل Estancia Cerro Guido

یکی از مقاصد گردشگری معروف پاتاگونیا شیلی، پارک ملی تورس دل پاین بشمار می آید. این پارک، زیبایی وصف نشدنی داشته و همین مسئله سبب معروفیت جهانی آن شد. نزدیک به مرز آرژانتین منطقه بکری دیده شده که در آن تا جایی که می توان دید، گوسفند هست. این منطقه به نام Sierra Baguales پر از دامداری های مختلف بوده و در میانش هتلی در دل طبیعت به نام Estancia Cerro Guido وجود دارد.

هتل Il Convento di Santa Maria di Costantinopoli

در منطقه پولیا و شبه جزیره سالنتو ایتالیا، هتلی به نام Il Convento di Santa Maria di Costantinopoli وجود دارد. ظاهر ساختمان این هتل به هیچ وجه نشان دهنده یک هتل یا اقامتگاه نیست. افرادی که می خواهند در اینجا حضور داشته باشند، آن را از دو خودروی قدیمی پارک شده که پلاک های انگلیسی دارند، پیدا می کنند. این هتل حتی زنگ یا تابلو نیز ندارد. فاصله این هتل با شهر لچه فقط 30 دقیقه بوده و برای دسترسی به آن باید وارد یک جهت ساحلی پر پیچ و خم شد.

هتل Lyngen Lodge

دروازه ورود به شمال اروپا، رشته کوه Lyngen Alps در کشور نروژ است. این رشته کوه 90 کیلومتر طول دارد که از شبه جزیره Lyngen تا مرز سوئد ادامه پیدا کرده است. در این منطقه افرادی مانند فنلاندی ها، سامی ها و نروژی ها حیات دارند که تعداد آن ها حدود 3200 نفر است. شبه جزیره Lyngen مکانی ایده آل برای دوستداران ورزش های زمستانی مثل اسکی هست. در این شبه جزیره هتلی به نام Lyngen Lodge وجود دارد که میزبان گردشگران علاقمند به چنین منطقه ای است. در این نقطه از کره زمین می توان شفق قطبی را مشاهده کرد.

هتل Fogo Island Inn

یکی از جزایر زیبای کانادا، فوگو بوده که در آن گوزن های شمالی بی پروا در گشت و گذار هستند. این جزیره 2500 نفر جمعیت دارد که این افراد ایرلندی یا انگلیسی هستند. جزیره دارای چندین دهکده و دریاچه بوده و طبیعت بسیار زیبایی را شامل می شود. برای دسترسی به این جزیره فقط می توان از کشتی های بندر فرول و هلیکوپتر استفاده کرد. دسترسی به آن در روزهای سرد زمستانی سخت تر نیز می شود. نظریه پردازانی که همچنان معتقدند زمین مسطح است، بر این باورند که پارک Brimstone Head در جزیره فوگو یکی از گوشه های زمین هست. در این جزیره هتلی به نام Fogo Island Inn وجود دارد که شعار خود را بدلیل دورافتاده بودنش، دورتر از دور گذاشته است.

هتل Pension Briol

یکی از هتل های شگفت انگیز جهان که در دل کوه ها و در ارتفاعات واقع شده است، هتل Pension Briol در تیرول جنوبی ایتالیا است. این هتل در دره ای به نام ایسارکو ساخته شده و دسترسی به آن فقط با تاکسی های ویژه و پیاده صورت می گیرد. این منطقه بسیار سرسبز و پر از درختان مختلف است. هتل Pension Briol بعد از یک پیچ تند واقع شده است. گردشگرانی که این مورد از هتل های شگفت انگیز جهان را رزرو کرده اند، می دانند چه فضای زیبا و هیجان انگیزی انتظار آن ها را می کشد.

اقامتگاه Ultima Thule Lodge

در ایالت آلاسکای آمریکا وسیع ترین پارک ملی این کشور، پارک رنگل سن الیاس وجود دارد. این پارک ملی با مساحت 53000 کلیومتر مربع، یکی از مناطق حفاظت شده آمریکا بوده که در آن نه جاده و نه خودرو وجود ندارد. تقریبا هیچ انسانی نیز در این جنگل دیده نشده و سرتاسر آن پر از حیوانات و جانوران مختلف است. در این پارک ملی یکی از اقامتگاه های دور افتاده به نام Ultima Thule Lodge وجود دارد، این اقامتگاه به طور کامل از هرگونه زندگی انسانی به دور بوده و سکوت محض در آن حس می شود. نزدیکترین مکان به این اقامتگاه که در آن زندگی جریان داشته باشد، دهکده ای به نام چیتینا بوده که حدود 150 کیلومتر از آن فاصله دارد. در اطراف اقامتگاه Ultima Thule Lodge حیواناتی مانند خرس سیاه و قهوه ای دیده می شوند.

هتل Amangiri

در دل صخره های مرز بین آریزونا و یونای آمریکا و در نزدیکی دریاچه پاول، هتل Amangiri وجود دارد. پیدا کردن این هتل کار آسانی نیست، چون مانند یک سراب در دل بیابان واقع شده است. فقط یک تابلو بسیار کوچک در بیابان وجود داشته که آنقدر کمک کننده نیست. این منطقه بیابانی پر از صخره های ماسه ای بوده و آنقدر باید جهت را جلو رفت تا در افق، ساختمان مستطیلی شکل این هتل را دید.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: همگردی
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27065

به "معرفی تعدادی از دور افتاده ترین هتل های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از دور افتاده ترین هتل های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید