مقاله: بازدید از ده جاذبه برتر سیسیل در مدت تور ایتالیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از فعال ترین آتشفشان های دنیا، کوه اتنا بر ساحل شرقی جزیره سیسیل واقع شده است. ارتفاع این کوه 3300 متر است و عمده فوران های آن در نزدیکی قله اش روی می دهد و دائماً به ارتفاع آن می افزاید یا از آن می کاهد. در طول زمستان، بازدیدنمایندگان جهت اسکی بر شیب های برفی این کوه به این محل می آیند. در ماه های گرم سال، گردشگران ماجراجوی تور ایتالیا جهت بالارفتن از ارتفاعات این کوه به ایستگاه کوهنوردی محبوب Rifugio Sapienza می فرایند. پیست اسکی Piano Provenzana که بر شیب های شمالی کمتر فعال اتنا واقع شده است از تورهای گردشگری برخوردار است و بازدیدنمایندگان را به سمت ایستگاه های رصدنماینده کوه یا به بالای دهانه اصلی راهنمایی می نمایند.

مقاله: بازدید از ده جاذبه برتر سیسیل در مدت تور ایتالیا

تاریخچه پالرمو، مرکز پر شور سیسیل، به 2700 سال پیش باز می گردد. این شهر که توسط فنقی ها بنا شده است، در دوران اشغال اعراب به اوج اصالت فرهنگی خود دست یافت تا حدی که آن را بواسطه باغات و معماری زیبایش شهر لذت خطاب می کردند. امروزه شهرت پالرمو بیشتر بواسطه فروشگاه های خیابانی پر زرق و برقش است تا جاذبه های فرهنگی اش. با این وجود، تعدادی از موزه های ممتاز و کلیساهای تاریخی آن ارزش بازدید کردن را دارند. برترین جاذبه آن Catacombe dei Cappuccini متشکل از سرداب های باز پیچ در پیچ در زیر صومعه کاپوچین (Capuchin) می گردد. بعضی از 8000 بقایای انسان های مومیایی شده این محل، به گونه ای عجیب اما ترسناک به خوبی حفظ شده اند.

این شهر که بر فراز صخره ای در نزدیکی کوه اتنا (Mount Etna، ساحل شرقی جزیره سیسیل) واقع شده است، تا مدت ها مکانی محبوب جهت بازدید در سیسیل به شمار می آمده است. این شهر تفریحی از قرن نوازدهم تا به امروز در برنامه سفر عمده گردشگران مرفه قرار داشته است. سواحل بسیار خوش منظره ای که در مجاورت آن قرار دارند مجال لذت بردن از چشم اندازهای مسحور کننده را بدست می دهند و چون امکان دسترسی به آن ها جز با تله کابین میسر نیست، سفر به آن ها خود لذتی دیگر را رقم خواهد زد. شاخص ترین جاذبه تائورمینا، Teatro Greco از معماری سبک رومی برخورداراست. با این وجود چارچوب کلی آن بیانگر این است که بنای آن بر خرابه های سالن نمایش یونانی قدیمی تر ساخته شده است. اگرچه نشستگاه های اصلی مجموعه جایگزین شده اند، عمده بخش های قرن دومی این تماشاخانه دست نخورده باقی مانده است.

منبع مقاله: بازدید از ده جاذبه برتر سیسیل در مدت تور ایتالیا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38398

به "مقاله: بازدید از ده جاذبه برتر سیسیل در مدت تور ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازدید از ده جاذبه برتر سیسیل در مدت تور ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید