موسوی: امیدوارم بتوانیم به پلی آف برسیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لژیونر والیبال ایران گفت: تغییرات زیادی در دریافت، حمله و به ویژه سرویس داشتیم و توانستیم فشار زیادی در سرویس و حمله بر حریف وارد کنیم که نتیجه آن یک پیروزی آسان بود.

موسوی: امیدوارم بتوانیم به پلی آف برسیم

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال اولشتین در هفته بیست و یکم لیگ برتر لهستان مقابل بیدگوشچ به میدان رفت و در یک بازی آسان، 3 بر صفر برنده شد. محمد موسوی، مدافع وسط ملی پوش ایران که در این فصل برای اولشتین بازی می نماید در خصوص این بازی گفت: ما تغییرات زیادی در این بازی داشتیم و مصدومان ما به شرایط مسابقه برگشته بودند که یاری زیادی هم به تیم کردند.

موسوی ادامه داد: مربی جدید ما فوق العاده است و تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر او در هفته گذشته انجام داده بودیم. همان طور که دیدید ما تغییرات زیادی در دریافت، حمله و به ویژه سرویس داشتیم و توانستیم فشار زیادی در سرویس و حمله بر حریف وارد کنیم که نتیجه آن یک پیروزی آسان بود.

بهترین مدافع روی تور لیگ برتر لهستان توضیح داد: دلیل اصلی پیروزی ما سرویس بود. ما کاملاً روی بازی متمرکز بودیم و سرویس های خیلی خوبی به زمین حریف زدیم.

بازیکن شماره 66 تیم اولشتین گفت: ما باید گذشته را فراموش کنیم و در فکر آینده باشیم. امیدوارم بتوانیم به پلی آف برسیم. ما به این پیروزی احتیاج داشتیم تا هم شرایط مان در جدول بهتر گردد و هم به اعتماد به نفس لازم برسیم.

تیم اولشتین با 26 امتیاز از 9 پیروزی و 12 شکست در صندلی نهم جدول پلاس لیگا قرار گرفته است. هشت تیم برتر جدول به پلی آف پلاس لیگا می رسند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23569

به "موسوی: امیدوارم بتوانیم به پلی آف برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: امیدوارم بتوانیم به پلی آف برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید