مقدار مشارکت خیرین مدرسه ساز به 50 درصد رسیده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه کار مدرسه سازی باید در اولویت باشد تا خیر و برکت بالایی داشته باشد گفت من درخواست می کنم همه به تعداد یک آجر در مدرسه سازی مشارکت نمایند و به این کار فرهنگی روی بیاورند.

مقدار مشارکت خیرین مدرسه ساز به 50 درصد رسیده است

ناصر قفلی در نخستین همایش بین المللی تکریم خیرین مدرسه ساز خارج از کشور با بیان اینکه جامعه خیرین 23 سال پیش در مشهد مقدس شروع به کار کرد اظهار کرد: در سال های اخیر اندازه مشارکت خیرین و نوسازی تا 50 درصد رسیده است.

وی اضافه نمود: این مشارکت یا صد در صد یا مشارکتی است هزار خیر مدرسه ساز خارج از کشور داریم که هریک از آنان تا چند صد میلیارد در امر مدرسه سازی مشارکت داشته اند.

قفلی اعلام کرد: تعدادی از خیرین خارج از کشور مبالغ کمتری هم برای مدرسه سازی پرداخت کردند که ما از آنان هم تشکر می کنیم امیدواریم تمام ایرانیان خارج از کشور علاقه مند باشند تا به امر مدرسه سازی روی بیاورند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه کار مدرسه سازی باید در اولویت باشد تا خیر و برکت بالایی داشته باشد اضافه نمود: من درخواست می کنم همه به تعداد یک آجر در مدرسه سازی مشارکت نمایند و به این کار فرهنگی روی بیاورند.

وی در انتها گفت: ما 400 مجمع خیرین داریم و خیرین مدرسه ساز 3 هزار میلیارد تومان آورده دارند امیدواریم با یاری این افراد 40 هزار کلاس نیمه مانده سامان پیدا کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 65750

به "مقدار مشارکت خیرین مدرسه ساز به 50 درصد رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار مشارکت خیرین مدرسه ساز به 50 درصد رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید