نامزدهای بهترین سرمربی سال لیگ برتر جزیره معرفی شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- پپ گواردیولا، یورگن کلوپ، مائوریتسیو پوچتینو و نونو سانتوس به عنوان چهار نامزد کسب عنوان بهترین سرمربی سال لیگ برتر جزیره معرفی شدند.

نامزدهای بهترین سرمربی سال لیگ برتر جزیره معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، اسکای اسپورتس روز چهارشنبه نوشت: سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که در جهت فتح سه گانه ای بی سابقه در رقابت های خانگی واقع شده است، می تواند پس از سر الکس فرگوسن و خوزه مورینیو به سومین سرمربی تبدیل گردد که از عنوان قهرمانی خود دفاع می نماید.

گواردیولا برای فتح قهرمانی لیگ برتر جزیره هم اکنون به شکلی سایه به سایه تحت تعقیب شاگردان یورگن کلوپ است. تیمی که همین حالا هم با کسب 94 امتیاز و یک بازی مانده تا خاتمه فصل، چهارمین تیم تاریخ با بیشترین میزان امتیاز در یک فصل از لیگ برتر جزیره محسوب می گردد. علاوه بر این آنها در خانه هرگز شکستی هم متحمل نشده اند.

در سوی دیگر، سرمربی آرژانتینی تاتنهام به گفته یکی از برنامه های تلویزیونی فوتبالی بریتانیا از ارکان اصلی فصل شگفت انگیز اسپرز بود. تیمی که در یک قدمی قرار دریافت در جمع چهار تیم نخست لیگ جزیره و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان است و در عین حال از شروع تا خاتمه فصل جاری حتی یک خرید هم نداشته است!

خاتمه نوبت به سانتوس می رسد؛ سرمربی که گرگ ها (وولور همپتون) را در نخستین فصل بازگشت به لیگ برتر، به رتبه هفتم رساند و احتمال راهیابی به انتخابی لیگ اروپا را هم برای آنها قابل دسترس نموده است.

به منظور اعلام نتیجه نهایی، آراء مردم با آراء اخذ شده از هیاتی متشکل از کارشناسان فوتبالی ادغام شده و سرمربی برگزیده در مراسم اهدای جوایز اتحادیه سرمربیان لیگ که 14 ماه مه برگزار می گردد، اعلام خواهد شد.

ورزشی**3991**1067**

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7395

به "نامزدهای بهترین سرمربی سال لیگ برتر جزیره معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدهای بهترین سرمربی سال لیگ برتر جزیره معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید