نخستین تلویزیون 292 اینچی جهان عرضه شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سامسونگ از عرضه یک تلویزیون غول پیکر 292 اینچی خبر داده است که بر روی دیوار نصب می گردد. تا به حال فراوری چنین تلویزیون بزرگی در جهان سابقه نداشته است.

نخستین تلویزیون 292 اینچی جهان عرضه شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، سامسونگ از عرضه یک تلویزیون غول پیکر 292 اینچی خبر داده است که بر روی دیوار نصب می گردد. تا به حال فراوری چنین تلویزیون بزرگی در جهان سابقه نداشته است. این تلویزیون که The Wall Luxury Micro LED TV نام دارد از یک ماه دیگر یعنی ماه جولای قابل خریداری خواهد بود.

سامسونگ قبل از این هم نمایشگرها و تلویزیون های بزرگی را فراوری نموده و در معرض دید علاقمندان قرار داده بود. به عنوان مثال، می توان به فراوری یک تلویزیون 146 اینچی اشاره نمود که سال گذشته در نمایشگاه سی ای اس در معرض دید علاقمندان نهاده شد.

این شرکت سال جاری و یک ماه قبل یک تلویزیون 219 اینچی را هم فراوری نموده بود و حالا با نمایش مدلی 292 اینچی چشم ها را به خود خیره نموده است. این تلویزیون ال ای دی عملا تجربه دسترسی به پرده سینما را در منزل برای علاقمندان به ارمغان می آورد.

شرکت سازنده از شفافیت و وضوح تصویری بالای این تلویزیون خبر داده و توزیع جهانی آن را تایید نموده است. این تلویزیون از دقت 8K برخوردار است و قرار است مدل های کوچک تری از آن و از جمله مدل 73 اینچی این تلویزیون هم عرضه گردد.

بهره مندی از فناوری Quantum HDR و نرخ تازه سازی صفحه 120 هرتز از جمله دیگر امکانات این تلویزیون است. در این محصول از موتور هوشمند Quantum Processor Flex نیز استفاده شده که کیفیت تصویر را بر مبنای محتوای آن در هر صحنه ارتقا می بخشد. سامسونگ عمر مفید این تلویزیون را 11.5 سال اعلام نموده، البته قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8690

به "نخستین تلویزیون 292 اینچی جهان عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تلویزیون 292 اینچی جهان عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید