نظارت مجازی بر تمرین کشتی گیران اعزامی به جام جهانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، پس از بسته شدن پرونده رقابتهای جهانی 2020 صربستان با لغو برگزاری این پیکارها به دلیل شیوع کرونا، مسابقات دیگری با عنوان جام جهانی در همان تاریخ جایگزین شد. رقابتهایی که قرار است با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی به صورت انفرادی برگزار گردد و هر کشوری که تمایل داشت در آن شرکت کند.

نظارت مجازی بر تمرین کشتی گیران اعزامی به جام جهانی

به همین دلیل سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان هم تصمیم گرفتند چهار نماینده را به این مسابقات اعزام نمایند که این پیشنهاد با تأیید فدراسیون کشتی مورد قبول نهاده شد. بدین ترتیب فدراسیون کشتی اقدامات لازم برای اعزام چهار کشتی گیر و دو مربی در رشته های آزاد و فرنگی را در دستور کار قرار داد. بر این اساس مقرر شد حسن یزدانی و کامران قاسم پور در اوزان 86 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد به همراه غلامرضا محمدی و حسین نوری و محمدهادی ساروی در اوزان 87 و 97 کیلوگرم در کشتی فرنگی به همراه بهروز حضرتی پور راهی صربستان شوند.

اما تعطیلی اردوهای تیم ملی به دلیل لغو رقابتهای جهانی و افزایش موج شیوع کرونا در کشور، ابهاماتی را در بحث فرایند تمرینات آماده سازی کشتی گیران اعزامی به وجود آورد. ابهاماتی که فدراسیون کشتی و کادر فنی به آن واکنش نشان داده و خاطرنشان کردند تمرینات این چهار آزاد و فرنگی کار مثل چند ماه گذشته به صورت انفرادی برگزار خواهد شد. ضمن اینکه کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز از راه دور و به صورت مجازی با دقت بر فرایند تمرینات این نفرات نظارت دارند و هر روز با اعلام آخرین شرایط تمرینات از سوی کشتی گیران در جریان پیشرفت آنها قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال حتی وزن کشتی گیران نیز به طور مستمر و روزانه از سوی کادر فنی مورد کنترل واقع شده است تا این نفرات تا زمان اعزام به رقابتهای جام جهانی 2020 صربستان به اوج آمادگی دست یابند.

البته محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در مورد برگزاری این پیکارها با عنوان جام جهانی و اعزام ملی پوشان به صربستان خاطرنشان کرد: در این مورد نظر سرمربیان تیم ملی خواسته شد و آنها این نفرات را پیشنهاد دادند. هر چند هنوز در مورد برگزاری این مسابقات شک و شبهه وجود دارد و مربیان هم با توجه به تمام جوانب امر تصمیم گرفته اند این نفرات، نمایندگان کشتی ایران در جام جهانی باشند. به نظر شخصی من، خیلی هم بحث نتیجه و این موضوعات مطرح نیست و صرفاً حضور در جام جهانی مد نظر است.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جهانی کشتی در سال 2020 که قرار بود در روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار گردد با تصمیم اتحادیه جهانی لغو و مسابقات دیگری تحت عنوان جام جهانی در همان زمان جایگزین آن شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45748

به "نظارت مجازی بر تمرین کشتی گیران اعزامی به جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت مجازی بر تمرین کشتی گیران اعزامی به جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید