نقشه ویژه فرهاد مجیدی برای چیدن ترکیب استقلال برای بازی با ماشین سازی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرهاد مجیدی تا کنون 3 بازی راهنمایی آبی پوشان پایتخت را بر عهده داشته است. سرمربی استقلال کوشش زیادی برای بالا بردن انگیزه بازیکنانش می نماید. فرهاد مجیدی برای این کار، اسامی بازیکنان خط خورده تیمش از لیست بازی را تا حد امکان اعلام نمی نماید.

نقشه ویژه فرهاد مجیدی برای چیدن ترکیب استقلال برای بازی با ماشین سازی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای انتخاب لیست تیمش برای بازی ها روش جالبی دارد. فرهاد مجیدی در 3 بازی ای که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است، کوشش نموده انگیزه بازیکنان تیمش را تا لحظه آخر حفظ کند.

فرهاد مجیدی روش جالبی برای انتخاب لیست 20 نفره تیمش برای بازی ها دارد. او تا خاتمه آخرین تمرین استقلال قبل از بازی ها، هرگز نمی گوید کدام بازیکنان نام شان از لیست خط خورده است تا به این شکل انگیزه تمام نفراتش را حفظ کند.

آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با ماشین سازی در شرایطی برگزار گردید که هیچکدام از بازیکنان تا خاتمه تمرین نمی دانستند آیا مسافر تبریز خواهند شد یا نه. این اتفاق در شرایطی است که برای نفراتی که قرار است به تبریز سفر نمایند، از قبل بلیت هواپیما تهیه شده است، ولی مجیدی دوست دارد انگیزه بازیکنانش را در تا لحظه آخر حفظ کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55299

به "نقشه ویژه فرهاد مجیدی برای چیدن ترکیب استقلال برای بازی با ماشین سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه ویژه فرهاد مجیدی برای چیدن ترکیب استقلال برای بازی با ماشین سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید