هدفگذاری 330 میلیون دلاری صادرات برای استان زنجان درسال95

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، ناصر فغفوری در جلسه توسعه صادرات این استان اضافه نمود: هدفگذاری اجرا شده برای سال آینده بر اساس نرم رشد 10 درصدی صادرات کشور انجام شده است.

هدفگذاری 330 میلیون دلاری صادرات برای استان زنجان درسال95

وی با بیان اینکه هدفگذاری بر اساس شرایط موجود کشور اجرا شده است، ابراز امیدواری کرد، با بهبود شرایط اقتصادی کشور شاهد تحقق میزان صادرات این استان بیش از هدفگذاری پیش بینی شده در سال آینده باشیم.

فغفوری با اشاره به صادرات این استان در 11 ماهه سال جاری، اظهارکرد: صادرات زنجان طی این مدت به 200 میلیون دلار می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از هدفگذاری صادرات کشور در سال جاری 64 درصد و 73درصد از هدفگذاری صادرات استان در سال جاری محقق شده است.

فغفوری گفت: از صادرات استان در سال جاری، 28 درصد سهم بخش معدن، 66 درصد بخش صنعت، 5.8 درصد کشاورزی، هفت درصد گردشگری و 0.2 درصد توزیع بخشی بوده است.

فغفوری ادامه داد: هم اکنون در استان 80 درصد صادرات توسط 20 درصد واحدهای موجود انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: یکی از برنامه های کارگروه توسعه صادرات در سال آینده بررسی وضعیت صادرات واحدهای تولیدی و دلایل کاهش صادرات و راهکارهای رشد میزان تجارت خارجی استان خواهد بود.

فغفوری با اشاره به نهایی شدن کشورهای هدف برای اعزام و پذیرش هیات های تجاری در سال 95، اظهار کرد: کشورهای ترکیه، چین، گرجستان، عمان، هنگ کنگ، روسیه، بلغارستان، فنلاند، هندوستان، عراق، ترکمنستان، سوئد، مجارستان، افغانستان و کانادا کشورهایی هستند که برای اعزام و پذیرش هیات های تجاری استان در سال آینده نهایی شده اند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15525

به "هدفگذاری 330 میلیون دلاری صادرات برای استان زنجان درسال95" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفگذاری 330 میلیون دلاری صادرات برای استان زنجان درسال95"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید