هوش مصنوعی گوگل برای شناخت دقیق تر محصولات فروشگاهی توسعه می یابد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گوگل قصد دارد توانایی های فناوری هوش مصنوعی را برای شناخت دقیق تر محصولات فروشگاهی گسترش دهد.

هوش مصنوعی گوگل برای شناخت دقیق تر محصولات فروشگاهی توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، مهندسان شرکت گوگل به سرپرستی چائو چن، مهندس ارشد بخش نرم افزار این شرکت در تلاش هستند تا فناوری هوش مصنوعی را به گونه ای ارتقا دهند که دیگر برای شناخت محصولات و کالا های مختلف در فروشگاه مسئله ای نداشته و خدمات ایده آلی را به کاربران ارائه دهد.

در سال های اخیر با بهره گیری از ظرفیت های فناوری هوش مصنوعی تغییرات زیادی در نوع رفتارهای روزمره مردم به وجود آمده است. به عنوان مثال امروز دیگر مردم همانند چند دهه پیش الزامی به خروج از خانه برای خرید کردن ندارند. یعنی کاربران اینترنت به راحتی می توانند تنها با چند کلیک ساده اجناس مورد نظر خود را خریداری کرده و جلو در خانه تحویل بگیرند.

بخش زیادی از این سامانه های پرکاربرد به فناوری هوش مصنوعی مجهز بوده و نیازهای روزمره مردم را برطرف می سازند. اما هوش مصنوعی هنوز به طور کامل توسعه نیافته و در مواردی دچار ضعف است به عنوان مثال دستگاه های مجهز به این فناوری در تشخیص ویژگی های برخی از اجناس فروشگاهی دارای مشکل هستند.

حالا گوگل بانک های اطلاعاتی هوش مصنوعی خود را به روزرسانی کرده و هزاران قلم کالا را برای دستگاه های مختلفی که در سرویس های خدمات فروشگاهی یا جابه جایی کالاها کار می کنند بازتعریف کرده است. با به وجود آمدن چنین شرایطی کاربران سرویس های مختلف گوگل امیدوارند در آینده پس از سفارش محصولات خود از سایت فروشگاه دقیقا همان اجناس مورد نظر را تحویل گرفته و دستگاه دچار خطا نشود.

قرار است در این طرح هوش مصنوعی گوگل به طور دقیق همه کالاهای موجود در فروشگاه را شناسایی کرده و زمانی که مشتری محصولی را سفارش می دهد با اطلاع از موقعیت قرارگیری آن دقیقا به همان محل برود.

4144/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40960

به "هوش مصنوعی گوگل برای شناخت دقیق تر محصولات فروشگاهی توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی گوگل برای شناخت دقیق تر محصولات فروشگاهی توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید