واشنگتن: طرح آتش بس را به انصارالله ارائه کردیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، تیموتی لیندرکینگ نماینده آمریکا در امور یمن امروز بدون اشاره به لزوم توقف جنایت های سعودی در حمله به یمن، در سخنانی گفت: طرح آتش بس را به انصارالله ارائه کردیم.

واشنگتن: طرح آتش بس را به انصارالله ارائه کردیم

نماینده آمریکا در امور یمن در این باره ادعا کرد: واشنگتن تأمین بودجه یاری رسانی به شمال یمن را ازسرگرفته است! طرح آتش بس برای پرداختن به شرایط انسانی وخیم در یمن تنظیم و ارائه شده است! هر وقت که حوثی ها آماده مذاکره باشند، به منطقه خواهم آمد.

تیموتی لیندرکینگ که به شدت از پیشروی و موفقیت های برق آسای مبارزان یمنی در استان مأرب به خشم آمده است، ادامه داد: واشنگتن عمیقاً نگران شرایط انسانیِ پس از حمله حوثی ها به مأرب است! ریاض آماده آنالیز درگیری ها در یمن است!

وی در ادامه افزود: ما منتظر پاسخ یمنی ها به طرح آتش بس ارائه شده خواهیم بود. حوثی ها در یمن نقش مشخص کننده ای دارند به نحوی که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

این در حالیست که یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن پیشتر اعلام نموده بود گفت: به آمریکایی ها گفتیم که به حملات خود تا زمان خاتمه تجاوز ادامه خواهیم داد.

محمد البخیتی در مصاحبه با الجزیره در این خصوص هشدار داد: ارتباط با آمریکایی ها هیچ پیشرفتی نداشت. به صورت غیرمستقیم با آمریکایی ها تماس حاصل شد؛ اما پیشرفتی صورت نگرفت.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53165

به "واشنگتن: طرح آتش بس را به انصارالله ارائه کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن: طرح آتش بس را به انصارالله ارائه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید