واعظی: روحانی به خوزستان و لرستان سفر می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، واعظی از سفر رئیس جمهور به خوزستان و لرستان برای آنالیز مسائل این استان ها اطلاع داد.

واعظی: روحانی به خوزستان و لرستان سفر می نماید

به گزارش ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس جمهور سفری به خوزستان و لرستان خواهند داشت و از نزدیک با مسئولین محلی صحبت می نمایند و مسائل را آنالیز می نمایند تا ان شاءالله با سرعت بیشتری بتوانیم این کار را انجام بدهیم.

واعظی اعلام کرد: موضوعاتی که ما امروز در جلسه هیئت دولت بحث کردیم، بدین توضیح است؛ اولین موضوع که مهم ترینش است موضوع یاری به سیل زدگان بود. وزیر کشور گزارشی را از اقدامات اجرا شده در این مدت ارائه کرد که این گزارش مرتبط با همه استان ها بویژه استان های لرستان و خوزستان که وضعیت آنها نسبت به استان های دیگر باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد، که مرتبط با روستاها و شهرهایی که مورد خسارت واقع شدند، بود. ارقامی که برای پرداخت به بخش صنعت مثل مزارع در مصوبه قبلی در نظر گرفته بودیم احتیاج به افزایش داشت.

واعظی گفت: کار بسیار فشرده ای آقای جهانگیری انجام داده بودند در جلساتی که بعد از دستور رهبری داشتند در مورد اینکه ببینید خسارات چه قدر بوده است و جابه جایی هایی را در بودجه انجام دهیم و بقیه آنچه را که ضروری است را در نامه ای خدمت رهبری ارسال کردیم که بتواتیم از صندوق توسعه ملی استفاده کنیم و گزارش آن هم به دولت داده شد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور دستور دادند آن کسانی راکه در سیل آسیب دیده اند و مهم تر از آن کسانی که خانه های خود را از دست داده اند هرچه سریع تر نسبت به آن ها فکر کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: موضوع دیگری که امروز مورد بحث قرار دادیم این بود که الان ماه فروردین است و ما برای کارمندان دولت و بازنشستگان آیین نامه اجرایی مصوبه دولت را تصویب کنیم. امروز بحث خوبی داشتیم و برای بازنشستگان و حقوق بگیران به جمعبندی رسیدیم که همه حقوق ها افزایش پیدا کند.

وی تاکید نمود:ما امیدواریم بتوانیم بر اساس احتیاج مردم و آنچه که در توان است هم به سیل زدگان یاری کنیم و هم به حقوق بگیرانی که گرانی به زندگی شان فشار آورده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6594

به "واعظی: روحانی به خوزستان و لرستان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: روحانی به خوزستان و لرستان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید