وزیر حمل و نقل آمریکا به قرنطینه رفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به دنبال مثبت شدن آزمایش کرونای یکی از محافظان وزیر حمل و نقل آمریکا، او مجبور است 14 روز را در قرنطینه بگذراند.

وزیر حمل و نقل آمریکا به قرنطینه رفت

به نقل از پایگاه خبری هیل، وزیر حمل و نقل آمریکا به دلیل مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای یکی از محافظانش به قرنطینه دو هفته ای رفت.

وزارت حمل و نقل آمریکا روز دوشنبه خاطرنشان کرد که بعد از مثبت شدن آزمایش کرونا یکی از اعضای تیم امنیتی پت بودجج، وی به مدت 14 روز قرنطینه خواهد شد. در بیانیه وزارت حمل و نقل آمریکا آمده است مامور امنیتی مذکور اوایل صبح روز دوشنبه قبل از دریافت آزمایش کرونا با بودجج بوده و این یک تماس نزدیک محسوب می شود. آزمایش ابتلا به کرونای وزیر حمل و نقل آمریکا منفی اعلام شده و او هیچ علائمی از خود نشان نمی دهد.

در این بیانیه تاکید شده است وزیر حمل و نقل آمریکا تمام اقدامات لازم از جمله قرنطینه بمدت 14 روز را برای اطمینان از عدم گسترش ویروس کرونا انجام خواهد داد و به دنبال اجرای سایر دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها برای مقابله با کرونا خواهد بود. وی در هفته های اخیر اولین دوز واکسیناسیون را دریافت کرده و بعد از اتمام قرنطینه دوز دوم را نیز دریافت خواهد کرد.

هر چند وزیر حمل ونقل آمریکا یک دوز واکسن کرونا را به تازگی دریافت کرده، متخصصان پزشکی می گویند تا چند هفته پس از دریافت دوز دوم واکسن، افراد در برابر ویروس کرونا ایمن نیستند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50950

به "وزیر حمل و نقل آمریکا به قرنطینه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر حمل و نقل آمریکا به قرنطینه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید