پاکستان از تکمیل حصارکشی مرزهای خود با ایران تا خاتمه سال جاری گفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر کشور پاکستان گفت: عملیات حصارکشی مرزهای مشترک پاکستان با جمهوری اسلامی ایران تا انتها سال 2021 میلادی تکمیل می گردد.

پاکستان از تکمیل حصارکشی مرزهای خود با ایران تا خاتمه سال جاری گفت

شیخ رشید احمد روز آدینه پیش از سفر به نقطه صفر مرزی این کشور با افغانستان در منطقه ها وزیرستان شمالی و جنوبی طی یک پیغام ویدیویی گفت: دولت اسلام آباد مصمم به هوشمند سازی مرزها و جلوگیری از هرگونه خلاء و ترددهای غیرقانونی است.

وی اضافه کرد: تا به امروز انسداد 44 درصد از مرزهای مشترک پاکستان با ایران تکمیل شده و تا خاتمه سال 2021 طرح حصارکشی کامل خواهد شد.

وزیر کشور پاکستان تاکید نمود: دولت عمران خان متعهد به تقویت امنیت مرزها، اعمال نظارت دقیق بر کنترل تردد و استفاده از فناوری الکترونیکی برای مدیریت موثر مرزی است.

سخنگوی ارتش پاکستان اواخر دیماه سال گذشته در یک نشست خبری در مقر فرماندهی ارتش در شهر راولپندی به تداوم طرح حصارکشی مرزهای مشترک این کشور با ایران اشاره نمود و گفت: نتایج بسیار امیدوار کننده ای از مراقبت از مرزهای مشترک و پروژه حصار کشی دریافت نموده ایم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان هم 21 آبان 99 در جریان یازدهمین سفر رسمی خود به پاکستان گفته بود: جمهوری اسلامی ایران اقدام های اسلام آباد و ارتش این کشور برای تامین امنیت و مراقبت از مرزهای مشترک را قابل اطمینان می داند. ،ایرنا

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60141

به "پاکستان از تکمیل حصارکشی مرزهای خود با ایران تا خاتمه سال جاری گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان از تکمیل حصارکشی مرزهای خود با ایران تا خاتمه سال جاری گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید