پخش یک مینی سریال طنز با بازی آتیلا پسیانی و بهنام تشکر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مینی سریال طنز بین خودمون بمونه از امشب ـ 15 تیر ماه ـ روانه آنتن شبکه دو سیما می گردد.

پخش یک مینی سریال طنز با بازی آتیلا پسیانی و بهنام تشکر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، بین خودمون بمونه مینی سریال طنز پنج قسمتی است که از شنبه تا چهارشنبه (15 تا 19تیرماه) هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می گردد.

این سریال به تهیه کنندگی و کارگردانی علی عطشانی یک درام اجتماعی است و از جمله بازیگران آن می توان به سیما تیرانداز، بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ شاهی، مهران رجبی، مهدی فقیه و امیرحسین مدرس اشاره نمود.

این سریال که به قلم علیرضا طاهری نوشته شده، درباره دروغ است و به تاثیرات آن در زندگی افراد و جامعه می پردازد.

شخصیت اصلی این داستان شخصی به نام تورج است که در آستانه اسباب کشی به منزل جدیدش،40 میلیون تومان پول کم می آورد. او بعد از کوشش های زیاد، تنها راهکار مشکلش را فروش زمینش در کاشان می بیند، اما برای فروش زمین احتیاج به مرخصی دارد و برای دریافت مرخصی به دروغ متوسل می گردد؛ این دروغ آغازگر دروغ های دیگر او و ماجراهای پرافت و خیزی می گردد که در سریال به تصویر کشیده شده است.

بخشی از عوامل این مینی سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: عباس رحیمی، صحنه و لباس: محسن شهسواری، طراح چهره پردازی: امیر ترابی، صدابردار: مجیدیوسفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر رونقی، تدوین: شاهینیارمحمدی و مدیر فراوری: علیرضا بیات.

بین خودمون بمونه کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می گردد و بازپخش آن ساعت 12:30 و 16 خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9560

به "پخش یک مینی سریال طنز با بازی آتیلا پسیانی و بهنام تشکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش یک مینی سریال طنز با بازی آتیلا پسیانی و بهنام تشکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید