پرداخت پول به کالدرون وخواکین زمان بر است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، امیرعلی حسینی قبل از حضور در نشست مدران باشگاه ها با رئیس فدراسیون فوتبال برای آنالیز حق پخش تبلیغات محیطی و موارد مربوط به صدور مجوز حرفه ای، درباره تأخیر در پرداخت مطالبات گابریل کالدرون گفت: وقتی رأی پرداخت بدهی به آقایان کالدرون و خواکین قطعی شد یکی از وظایف طلبکار این است که شماره حساب اعلام کند. خانم ملارین شایر از سوئیس برای ما شماره حساب سوئیس فرستادند.

پرداخت پول به کالدرون وخواکین زمان بر است

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مدیر باشگاه به من گفت چون امکان واریز به سوئیس نیست شماره حساب در ترکیه گرفته گردد. من نتوانستم با وکیل او صحبت کنم اما به وسیله کالدرون، خواکین، مترجم او و حتی پسر کالدرون مذاکره کردم که به نتیجه ای نرسیدیم. به همین دلیل قرار است آقای صدری وجه را به وسیله شماره حساب سوئیس واریز کند. به هر حال همان چیزی که طبق رأی هست را می خواهند در سوئیس دریافت نمایند.

وی درباره عدم ارائه شماره حساب کشورهای دیگر توضیح داد: البته آقای خواکین گفت چرا من باید در ترکیه حساب داشته باشم چون الان در ایران به مربیگری فعال هستم و ساکن اروپا هم بودم پس علت ندارد در ترکیه حساب داشته باشم. به همین دلیل احتمالا حرفشان هم درست است.

حسینی در پاسخ به اینکه آیا شما از زمان اعلام رأی نمی دانستید شماره حساب برای کشور سوئیس است تاکید نمود: وقتی رأی می آید شماره حساب هم می دهند اما انتقال پول به حساب سوئیس کمی زمان بر است. وقتی می خواستیم پول برانکو ایوانکوویچ و ماریو بودیمیر را نیز پرداخت کنیم آن را کم کم واریز می کردیم.

او درباره زمان پرداخت وجه به حساب کالدرون یادآور شد: تأمین منبع به وسیله آقای صدری اجرا شده است. من متأسفانه سواد اقتصادی ندارم و نمی دانم چه زمانی اتفاق می افتد. وقتی پول پرداخت شد من باید امور مربوط به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه کنم. باید فیش های واریزی را نشان دهیم تا آنها تأیید نمایند.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا به شما نامه ای بابت تأیید مدارک حرفه ای گری داده است یا خیر گفت: ما به وسیله فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا رابطه داریم. ما نامه ای از کنفدراسیون دریافت نکردیم.

او اضافه کرد: کمیته مستقلی تشکیل می گردد که آنها صدور مجوز را بر عهده دارند. آنها مجوز را صادر نموده اند. گفته اند نواقصی وجود دارد اما چیزی به ما اعلام نشده است. AFC معمولا دو نفری را از آلمان می فرستد که این مجوزها را تأیید کند.

وی درباره تغییر مکانیسم صدور مجوز حرفه ای توضیح داد: تا این لحظه هیچ چیز درباره نقص پرونده نمی دانیم. تفاوت سال جاری در جریان حرفه ای سازی با سال های گذشته فرق دارد. همه ساله اگر مدرکی رد می شد متوجه می شدم نقص مربوطه چه چیزی هست. سال های قبل دقیقا می دانستیم کدام نکات مشکل دارد و آن را اصلاح می کردیم تا برطرف نقص گردد. سال جاری اصلا این طور نبود. در حقیقت اسمال اینگونه است مدارک ما کامل تأیید شده بود یا در حال آنالیز است.

حسینی درباره ادامه نامه نگاری با AFC برای دریافت پاداش توضیح داد: جدیدا نامه ای برای دریافت پاداش آسیایی نداشتیم اما حدود 40 الی 45 نامه زدیم اما فقط یک حرف می زدند.

او درباره مقدار پاداش حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بابت فینال سال گذشته که دو میلیون دلار به همراه کسری پنج درصد به علت مسئولیت های اجتماعی بود و سال جاری هم هر مرحله صعود پولی را به همراه داشت. فکر می کنم حدود سه میلیون دلار داشته باشیم. البته جرایم انضباطی از این مبلغ کسر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 67663

به "پرداخت پول به کالدرون وخواکین زمان بر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت پول به کالدرون وخواکین زمان بر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید