پلمب 9 واحد صنفی متخلف در رفسنجان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/کرمان بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: در راستای گشت کمیته صیانت از حقوق عامه و همچنین گشت مبارزه با بیماری کووید19، تعداد 9 واحد صنفی متخلف در رفسنجان پلمب شد.

پلمب 9 واحد صنفی متخلف در رفسنجان

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان غروب سوم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز عصر در راستای گشت کمیته صیانت از حقوق عامه و همچنین گشت مبارزه با بیماری کووید19، متأسفانه تعدادی از صنوف در سطح شهر که در ایام کرونا مجاز به بازبودن، نیستند، نسبت به بازگشایی مغازه های خود اقدام نموده بودند که این صنوف تعطیل و پلمب شدند.

محمد قریب اضافه کرد: به همین دلیل 9 واحد صنفی پلمب و چندین واحد صنفی نیز تعطیل شد که به اصناف مجاز هم تذکرات لازم داده شد. در مواردی که احتیاج بود پرونده تشکیل و حسب مورد در دادسرای عمومی و انقلاب و تعزیرات موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصناف و کسبه رفسنجان به خاطر سود کم جان خود و خانواده هایشان را به خطر نیندازند، اضافه کرد: از مغازه داران درخواست داریم که به مقررات و مصوبات ستاد کرونا پایبند بوده و نسبت به بازگشایی مغازه هایشان اقدام نکنند.

قریب اظهار داشت: بالاخره با بازگشایی اصناف، یک شخص حقیقی زیر سؤال می رود و این افراد بهتر است با آبروی خود بازی نکنند و برای ما هم این موضوع چندان خوشایند نیست که با آنها چنین برخورد گردد.

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان مطرح نمود: امشب یکی از واحدهای صنفی که مجاز به بازگشایی بود اما مبادرت به فروش متادون و نگهداری متادون می کرد، که این واحد صنفی تعطیل شد و افراد متخلف بازداشت شدند و پرونده به دادسرا فرستاده شد.

قریب توضیح داد: خوشبختانه بیشتر اصناف رفسنجان همکاری لازم را داشتند و اصناف غیرمجاز هم که باید تعطیل باشند، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، در بازدید عصر امروز علاوه بر بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب، رئیس اداره اماکن، نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و بهداشت نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45842

به "پلمب 9 واحد صنفی متخلف در رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 9 واحد صنفی متخلف در رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید