پمپئو: اروپا و آمریکا باید برای رسیدگی به اقدامات ترکیه با یکدیگر همکاری نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر امور خارجه آمریکا تاکید نمود، دولت واشنگتن و اروپا باید برای رسیدگی به اقدامات پنج ماه اخیر ترکیه در خاورمیانه با یکدیگر همکاری نمایند.

پمپئو: اروپا و آمریکا باید برای رسیدگی به اقدامات ترکیه با یکدیگر همکاری نمایند

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا زمستان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا که به آنکارا رفته است، در مصاحبه ای با روزنامه فرانسوی فیگارو به حمایت اخیر ترکیه از جمهوری آذربایجان در درگیری های قره باغ با ارمنستان و همچنین اقدامات نظامی این کشور در لیبی و مدیترانه اشاره نمود و گفت: امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و من موافقیم که اقدامات اخیر ترکیه بسیار تهاجمی بوده اند.

وی اضافه نمود: اروپا و آمریکا باید برای متقاعد کردن رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مورد اینکه چنین اقداماتی به نفع مردم کشورش نیست، با یکدیگر همکاری نمایند.

پامپئو تاکید نمود که استفاده بیش از حد ترکیه از توانایی نظامی یک موضوع نگران نماینده است اما حرفی در این رابطه نزد که آیا ترکیه که میزبان نیروهای نظامی آمریکا در پایگاه هوایی اینجرلیک خود است باید همچنان عضو ناتو بماند یا از آن خارج گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45019

به "پمپئو: اروپا و آمریکا باید برای رسیدگی به اقدامات ترکیه با یکدیگر همکاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو: اروپا و آمریکا باید برای رسیدگی به اقدامات ترکیه با یکدیگر همکاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید