پیامدهای یک اخراج: پرداخت ماهانه 50 میلیون به مربی اخراجی!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی اخراجی از تیم ملی فوتسال ایران به علت غفلت کمیته فوتسال ماهیانه مبلغ 50 میلیون تومان حقوق دریافت می نماید!

پیامدهای یک اخراج: پرداخت ماهانه 50 میلیون به مربی اخراجی!

یک روز پیش از اعزام تیم ملی فوتسال ایران به شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بود که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی، مصطفی نظری مربی دروازه بان ها را اخراج کرد.

نظری که از ابتدای آغاز به کار وحید شمسایی در کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران حضور داشت، بعد از 6 ماه حضور در این تیم و به علت اختلاف نظر با شمسایی از سمتش کنار گذاشته شد تا تیم ملی در غیاب مربی دروازه بان، راهی کویت و جام ملت های آسیا بشود.

قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال با فدراسیون فوتبال یک ساله است، اما نظری با وجود اخراج از این تیم در میانه سال، تمام قراردادش را دریافت می نماید.

حقوق مربی سابق دروازه بان های تیم ملی ایران سالیانه 600 میلیون تومان (ماهانه 50 میلیون تومان) بود و حالا به خاطر غفلت کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت تمام و کمال قراردادش است.

در واقع نظری در حالی که در تیم ملی ایران حضور ندارد، تا خاتمه سال و به مدت 6 ماه، 300 میلیون تومان دیگر دریافت می نماید.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که کمیته فوتسال و کادر فنی می توانست با ارائه یک گزارش در زمان مناسب، جلوی پرداخت این مبلغ اضافه را بگیرد؛ موضوعی که تا به امروز پیگیری نشده است و بعید به نظر می رسد اقدام دیگری در این راستا صورت بگیرد.

شمسایی چند روز پیش در مصاحبه ای تاکید نمود که احتیاج به مربی دروازه بان نو دارد و به این ترتیب باید بازگشت نظری به تیم ملی را کاملاً منتفی دانست.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 82682

به "پیامدهای یک اخراج: پرداخت ماهانه 50 میلیون به مربی اخراجی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامدهای یک اخراج: پرداخت ماهانه 50 میلیون به مربی اخراجی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید