گزینه های بزرگ خارجی جایگزینی کی روش را بشناسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برای اینکه بدانید تصمیم گیری درباره این موضوع بسیار مهم در چه وضعیتی قرار گرفته است بد نیست در جریان چند موضوع مهم قرار بگیرید.

گزینه های بزرگ خارجی جایگزینی کی روش را بشناسید

نکته اول اینکه داستان ادامه همکاری با کارلوس کی روش هم مخالفان جدی دارد و هم موافق. در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که سیاستگذاری و تصمیم گیری نهایی در آنجا انجام خواهد شد، شکل گیری این دو جبهه مخالف و موافق کاملا مشهود است و بعضی از اعضا خواستار قطع همکاری هستند و بعضی تاکید بر ادامه همکاری با این مربی پرتغالی تا جام ملت های آسیا دارند.

در بین بازیکنان تیم ملی هم طبیعتا این دو قطبی شکل گرفته ولی بازیکنان با تجربه تر که در جام جهانی هم بازی نموده بودند نظرشان روی آماده سازی تیم ملی برای جام ملت ها تحت راهنمایی کی روش است.

ماجرای بسیار مهم اما این است که تصمیم شخص کارلوس کی روش هم در سرنوشت نیمکت تیم ملی تاثیر بسیار زیادی دارد. هر لحظه این احتمال هست که او نقطه نظر رسمی اش را با مردم در میان بگذارد. جالب اینجاست که درباره تصمیم کی روش هم دو روایت وجود دارد. بعضی ها می گویند کی روش حتی به صورت تلویحی پیام جدایی خود را به بازیکنان داده و بعضی هم اخباری را درباره تمایل کی روش به ادامه حضور در نیمکت تیم ملی برای جام ملت های آسیا را روایت می نمایند.

واقعیت بعدی اما این است که فدراسیون فوتبال برای عبور از کی روش در شرایط حساس کنونی، هنوز جواب قانع نماینده ای برای این سوال که چه کسی در این فرصت به جای مانده تا جام ملت ها با توجه به تقویم فشرده مسابقات، راهنمایی تیم ملی را برعهده بگیرد پیدا ننموده است. داستان تامین بودجه و انتخاب سرمربی و کادر فنی نو مساله ای نیست که مقامات فدراسیون بدون مشورت با وزارت ورزش بخواهند درباره آن تصمیم بگیرند.

و اما مساله آخر؛ اراده اصلی مدیران در این شرایط انتخاب سرمربی نو بزرگ خارجی کارنامه دار برای راهنمایی ایران است. به سه شرط اصلی: رسیدن به یک گزینه مطلوب، تامین بودجه و حمایت مسئولان. در غیر این صورت پلن دوم ادامه همکاری با کی روش خواهد بود. ولی معلوم نیست که کی روش در مواجهه با پلن اول مدیریت، برای خداحافظی با ایران ترغیب نشود.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 83900

به "گزینه های بزرگ خارجی جایگزینی کی روش را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های بزرگ خارجی جایگزینی کی روش را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید