پیشنهاد وسوسه انگیز آ. ث میلان به پوچتینو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - باشگاه آ. ث میلان ایتالیا تمایل خود را برای جذب مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام اعلام نموده و مبلغ وسوسه انگیزی را نیز برای خرج کردن در بازار جابجایی پیش رو به وی پیشنهاد داده است.

پیشنهاد وسوسه انگیز آ. ث میلان به پوچتینو

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی بی این اسپورتس روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام با مسئله ای روبرو شده است که البته در مقایسه با مسائل بزرگ، طعم شیرینی دارد و این در حالی است که این به اصطلاح مشکل یا به عبارت بهتر دو راهی تا چند ماه پیش طعم به مراتب شیرین تری داشت.

گزارش ها در ماه های پایانی سال 2018 حاکی از فرصت پوچتینو برای انتخاب بین 2 راستا متفاوت بود؛ او می توانست همچنان در پروژه هیجان انگیز تاتنهام بماند یا شغل طاقت فرسای بازسازی منچستریونایتد یا رئال مادرید بحرانزده را انتخاب کند. و حالا اگرچه راستا دسترسی به اولدترافورد و سانتیاگو برنابئو مسدود شده اما براساس گزارش ها در آستانه هفته ای سرنوشت ساز برای مرد آرژانتینی، خیابان دیگری برای تردد وی باز شده است.

باشگاه آ. ث میلان ایتالیا تمایل خود را برای به خدمت دریافت پوچتینو اعلام نموده و برای تمین خواسته های وی در بازار جابجایی تابستانی مبلغی معادل 300 میلیون دلار در نظر گرفته است و این موضوع که این مبلغ هنگفت از کجا آمده است بحث جداگانه ای است.

اما در آستانه ملاقات منچسترسیتی از تاتنهام در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا آن هم در استادیوم نوساز و بی نهایت شکوهمند اسپرز، انتشار این خبر می تواند خوراک خوشمزه ای برای محافل ورزشی و مطبوعاتی باشد.

ورزشی**3991**2024

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6215

به "پیشنهاد وسوسه انگیز آ. ث میلان به پوچتینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه انگیز آ. ث میلان به پوچتینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید