پیش بینی ایجاد 74 شغل در سال جاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود تا انتها سال جاری 74 شغل از سوی این اداره کل ایجاد شود.

پیش بینی ایجاد 74 شغل در سال جاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، علی اکبر طهماسبی، از ایجاد اشتغال برای 29نفر از علاقمندان در شش ماه نخست سال جاری خبرداد و افزود: مبلغ دومیلیارد ریال اعتبار به منظور ارائه تسهیلات برای تعدادی از صاحبان مشاغل جذب شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد 10 نفر از شهرستان بجنورد، 18 نفر از شیروان و یک نفر هم از فاروج از تسهیلات استفاده کرده اند.

وی، همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی در قالب 10 و 20 میلیون تومان برای هر نفر شرح داد: از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ دو میلیارد ریال تسهیلات به 11 نفر از صاحبان مشاغل خانگی اعطاء شده است.

طهماسبی اظهار کرد: برنامه نویسی رایانه ای، گرافیک رایانه ای، تدوینگری و تصویر رایانه ای، تدوینگری فیلم و تدوینگری متن، تحقیق و پژوهش، نقاشی، (هنرهای تجسمی)، طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی محصولات چاپی غیر کتاب، روزنامه نگاری و خبرنگاری، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، صفحه آرایی، طراحی و دوخت لباس، نویسندگی و تالیف کتاب، تجهیز استودیو فیلم و نقد و یادداشت نویسی کتاب از جمله رشته های طرح مشاغل خانگی به شمار می رود.

وی، شناسایی و توسعه ظرفیت های کسب و کار خانگی برای توسعه فرصت های شغلی، ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی و اشتغال اعضاء خانوار را از اهداف اجرای مشاغل خانگی اعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: کاهش هزینه های تولید و خدمات برای حضور فعال و مستمر در بازار رقابت، افزایش بهره وری سرمایه و صرفه جویی در هزینه های جانبی اشتغال و افزایش درآمد خانواده و ارتقاء مدیریت کسب و کار خانگی از طریق پیوند با بنگاه های بالادستی و تشکل های خوشه ای، اتحادیه ها، تعاونی ها و صنوف از دیگر مزایای ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی است.

طهماسبی، از ارائه مجوز مشاغل خانگی، مجوز موسسه فرهنگی و هنری و مجوز چاپخانه دیجیتال و رسانه های تصویری برای 74 نفر در سراسر استان خراسان شمالی تا پایان سال جاری خبرداد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15715

به "پیش بینی ایجاد 74 شغل در سال جاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ایجاد 74 شغل در سال جاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید