ژاپن خواستار تحقیقات درباره واکنش بهداشت جهانی به کرونا است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آبه شینزو نخست وزیر ژاپن می گوید که کشورش خواستار تحقیقاتی درباره واکنش اولیه سازمان بهداشت جهانی به کرونا است.

ژاپن خواستار تحقیقات درباره واکنش بهداشت جهانی به کرونا است

روزنامه ژاپن تایمز روز دوشنبه به نقل از نخست وزیر نوشت این درخواست در جریان نشست سازمان بهداشت دنیای که از امروز دوشنبه آغاز شده مطرح شده است.

آبه این مطلب را در ارتباط با برنامه اروپا گفت این اتحادیه می خواهد در اجلاس سازمان بهداشت دنیای پیشنهاد تحقیقات جامع، عادلانه و مستقل را در این ارتباط ارایه کند.

توشیمیتسو موته گی وزیر خارجه ژاپن هم گفته است که باید یک سازمان مستقل چنین تحقیقاتی را انجام دهد.

وی در نشست مجلس گفت: ویروس کرونا تاثیرات مخربی بر دنیا داشته است اطلاعات باید دقیق، شفاف و فوری در اختیار کشورها قرار گیرد تا بتوانند بسرعت با کرونا مقابله کنند.

این اظهارات و درخواست برای انجام تحقیقات درخصوص واکنش های اولیه سازمان بهداشت دنیای به ویروس کرونا در حالی مطرح می شود که اجلاس مجمع عمومی سازمان از امروز آغاز به کار می کند.

سازمان بهداشت دنیای مدتی بعد از شیوع ویروس کرونا شرایط اضطراری دنیای گفت ویروس کرونا به دلیل ناشناخته بودن آن تا به امروز چالش های زیادی برای کشورهای دنیا بوجود آورده است.

این مجمع اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است بخصوص برای چین شرایط پیچیده است از یک سو مساله عضویت تایوان در سازمان مطرح شده است و آمریکا از آن حمایت می کند و از طرف دیگر واشنگتن به انتقادها از چین در دوران شیوع کرونا دامن زده است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32165

به "ژاپن خواستار تحقیقات درباره واکنش بهداشت جهانی به کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن خواستار تحقیقات درباره واکنش بهداشت جهانی به کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید