کمبودی در تهیه اقلام ماه رمضان وجود ندارد ، توزیع شکر به مراکز دولتی و بازار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون وزیر صنعت در امور اصناف در پاسخ به این پرسش که آیا در بازار کمبودی در تهیه کالاهای اساسی وجود دارد یا خیر؟ به تجارت نیوز گفت: هیچ کمبودی در تهیه اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد. شکر در انبارها به وفور وجود دارد. قرار است شکر با بسته های یک کیلویی و به قیمت مصوب پنج هزار و 900 تومان به میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای، منتخبین اصناف یعنی سوپر مارکت ها، خوار و بار فروشان و مراکز دولتی همچون تعاونی ها ارائه شود.

کمبودی در تهیه اقلام ماه رمضان وجود ندارد ، توزیع شکر به مراکز دولتی و بازار

ابراهیم درستی اضافه کرد: گوشت گوساله برزیلی نیز به قیمت 42 هزار تومان، برنج 221 هندی نیز به قیمت هشت هزار تومان و مرغ نیز به قیمت 12 هزار تومان در ماه رمضان به مردم عرضه خواهد شد. همچنین خرما و روغن نیز در کلیه استان ها زیر نظر اتحادیه های مربوطه توزیع می شود.

او درباره آغاز به کار فعالیت پاساژها و مشاغل پرخطر نیز اظهار کرد: از امروز تمام پاساژها به جز مشاغل پر خطر بازگشایی شدند و فعالیت خود را آغاز کردند. درباره فعالیت مشاغل پر خطر همچون تالارهای پذیرایی، رستوران ها، قهوه خانه داران، آرایشگران و گرمابه داران نیز قرار است از فردا تصمیم گیری شود که به نظر می رسد با تصمیم مسئولان تکلیف فعالیت این صنوف هم مشخص خواهد شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29851

به "کمبودی در تهیه اقلام ماه رمضان وجود ندارد ، توزیع شکر به مراکز دولتی و بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبودی در تهیه اقلام ماه رمضان وجود ندارد ، توزیع شکر به مراکز دولتی و بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید